The news is by your side.

Advertisement

حکمراں جماعت نے عمران خان کے خلاف ریفرنس دائر کردیا

اسلام آباد : پاکستان مسلم لیگ ن نے پارلیمنٹ میں اپوزیشن کی دوسری بڑی جماعت تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی  نااہلی سے متعلق اسپیکر قومی اسمبلی کے دفتر میں ریفرنس دائر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی جانب سے ریفرنس مسلم لیگ ن کے رکن قومی اسمبلی دانیال عزیز اور طلال چوہدری کی جانب سے دائر کیا گیا، جس میں موقف اختیار کیاگیا ہے کہ ’’عمران خان کی جانب سے جمع کیے گئے گوشواروں میں ٹیکس چوری کے اعتراف اور آف شور کمپنی بنانے کے حوالے سے کوئی ذکر نہیں کیا گیا‘‘۔

پڑھیں :   تحریک انصاف کی جانب سے وزیر اعظم کے اہل خانہ کے خلاف ریفرنس دائر کردیا

ریفرنس میں عمران خان کی پاکستان میں موجود جائیداد پر ٹیکس ادا نہ کرنے کا بھی ذکر کیا گیا ہے۔ قومی اسمبلی کے اسپیکر ایاز صادق نے درخواست موصول ہونے کے بعد قانونی مشاورت کے لیے اسے اسمبلی سیکریٹریٹ بھجوا دیا ہے۔

یاد رہے پاکستان تحریک انصاف کے خلاف غیر ملکی فنڈنگ حاصل کرنے کے حوالے سے پہلے ہی الیکشن کمیشن میں زیرالتواء ہے، جبکہ پانامہ لیکس کے منظر عام پر آنے کے بعد پاکستان پیپلزپارٹی، تحریک انصاف کی جانب سے الیکشن کمیشن میں میاں محمد نوازشریف  درخواست دائر کی گئی ہے، جس کے حوالے سے ابھی تک الیکشن کمیشن کی جانب سے سماعت ہونے یا نہ ہونے کا کوئی اعلان نہیں کیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں