The news is by your side.

Advertisement

‘ایک کمزور نظر آنے والی عورت مضبوط ہوسکتی ہے’

پاکستانی فلم ’جانان‘ کے کو پروڈیوسرز میں سے ایک ریحام خان کافی عرصہ بعد منظر عام پر آئی ہیں اور انہوں نے فلم ’جانان‘ کے مرکزی کرداروں کے بارے میں اپنے خیالات کا اظہار کیا۔

اے آر وائی فلمز، آئی آر کے فلمز اور ایم ایچ پروڈکشن کے اشتراک سے بننے والی فلم ’جانان‘ پاکستانی فلم انڈسٹری کی اب تک کی کامیاب ترین اور ریکارڈ بزنس کرنے والی فلم ثابت ہوئی۔

فلم میں خیبر پختونخوا کے روایتی رسم و رواج اور ثقافت میں پنپنے والی محبت کو پیش کیا گیا ہے۔ فلم کے ہدایت کار اظفر جعفری اور پروڈیوسرز حریم فاروق، منیر حسین اور عمران رضا کاظمی ہیں۔

janaan

فلم کے پروڈیوسرز میں سے ایک نام ریحام خان کا بھی ہے جنہوں نے اس فلم کی کاسٹ کا انتخاب کیا، تاہم فلم کی شوٹنگ شروع ہونے کے بعد وہ اپنی دیگر مصروفیات کی وجہ سے پس منظر میں چلی گئیں۔

حال ہی میں دیے جانے والے ایک انٹرویو میں انہوں نے فلم کی کاسٹنگ کے بارے میں اپنے تاثرات کا اظہار کیا۔ فلم کے مرکزی کرداروں میں ارمینہ رانا خان، علی رحمان اور بلال اشرف شامل ہیں۔

reham

ریحام خان نے ارمینہ خان کو مرکزی کردار میں لینے کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ اس کردار کے لیے ایک نازک اور کم عمر دکھنے والی لڑکی کی ضرورت تھی۔ ارمینہ کا لہجہ بیرون ملک رہنے کی وجہ سے غیر ملکیوں جیسا ہے تاہم وہ اردو بہت اچھی بولتی ہیں اور یہی اس کردار کا تقاضا تھا۔

ریحام نے بتایاِ ’میں دکھانا چاہتی تھی کہ بظاہر ایک نازک اور کمزور دکھنے والی لڑکی وقت پڑنے پر بہت مضبوط بن سکتی ہے۔ یہ عورت کی شخصیت کی ایک خاصیت ہے اور میں اسی کو پردہ اسکرین پر پیش کرنا چاہتی تھی‘۔

armeena-2

ارمینہ رانا نئی نسل کے فنکاروں میں ایک باصلاحیت فنکارہ ہیں اور بہت جلد وہ ایک ہالی ووڈ فلم میں بھی جلوہ گر ہونے جارہی ہیں۔ ’دی ایشی لیس پروپوزل‘ نامی اس فلم میں ارمینہ خان ایک نئے روپ میں روبوٹ کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔

یہ فلم کمپیوٹر اصطلاح میں مصنوعی ذہانت کے نقصانات پر بنائی گئی ہے جس میں دکھایا گیا ہے کہ روبوٹ کی سوچنے سمجھنے کی طاقت انسانوں کے لیے کتنی نقصان دہ ثابت ہوسکتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں