The news is by your side.

Advertisement

رحمان بھولا کا ہم نام ہونا تاجر کو مہنگا پڑ‌گیا

کراچی: سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس میں گرفتار ملزم رحمان بھولا کا ہم نام تاجر مشکل میں پڑ گیا، تحقیقات  کلیئر ہونے کے بعد بھی ایف آئی اے نے بیرون ملک جانے کی اجازت نہیں ملی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کا تاجر بھولے پن میں پھنس گیا، سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس میں گرفتار ملزم کا ہم نام ہونا تاجر کے لیے مہنگا پڑ گیا، تاجر بیرون ملک جانے کی اجازت نہ ملنے پر عدالت پہنچا۔

تاجر رحمان بھولا نے عدالت میں موقف اختیار کیا کہ والدہ کے نام سے پتہ چلتا ہے کہ میں ملزم رحمان بھولا نہیں ہوں پھر بھی بیرون ملک جانے کی اجازت نہیں ملتی۔

عدالت نے استفسار کیا کہ بے گناہ شخص کو بیرون ملک جانے سے کیوں روکا جارہا ہے؟ جج نے وفاقی سیکریٹری داخلہ، ایف آئی اے اور اٹارنی جنرل سے جواب طلب کرلیا ہے۔

واضح رہے کہ ستمبر 2012ء میں بلدیہ ٹاؤن میں بھتہ نہ دینے پر گارمنٹس فیکٹری کو مبینہ طور پر آگ لگادی گئی تھی جس کے نتیجے میں 250 افراد جاں بحق ہوئے تھے۔

سانحہ بلدیہ فیکٹری کے مرکزی ملزم رحمان عرف بھولا کو انٹرپول کے ذریعے گرفتار کرکے پاکستان لایا گیا تھا اور اس کا نام ای سی ایل میں شامل ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس میں اہم پیش رفت ہوئی جب حساس اداروں نے دبئی سے ایک اور ملزم حماد صدیقی کو بھی حراست میں لیا۔

یہ پڑھیں: سانحہ بلدیہ ٹاؤن: مرکزی ملزم عبد الرحمان عرف بھولا ایئر پورٹ سے گرفتار


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں