site
stats
پاکستان

اللہ نہ کرےپانامہ لیکس جمہوریت لیکس بن جائے، رحمان ملک

کراچی: سابق وزیرداخلہ رحمان ملک کا کہناہے کہ اللہ نہ کرے پاناما لیکس جمہویت لیکس بن جائے ، وزیراعظم پریس کانفرنس کریں تاکہ سب سوال جواب ہوجائیں۔

سابق وزیر داخلہ رحمان ملک نے کہا ہے کہ وزیر اعظم نواز شریف کاپانامہ دستاویزات میں نام نہیں تو قوم کو حقائق سے آگاہ کر دیں، اللہ نہ کرے پاناما لیکس جمہویت لیکس بن جائے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت پاکستان میں دہشتگردی اور پاک چین اقتصادی راہداری کے خلاف سازشوں میں ملوث ہے اور افغان حکومت بھارت کے ہاتھوں میں کھیل رہی ہے بھارتی میڈیا پاکستان کے آرمی چیف کے خلاف پروپیگنڈا کررہا،پاکستان میڈیا بھارتی سازشوں کو بے نقاب کریں۔

رحمان ملک کا کہنا تھا کہ بھارت کی پاکستان میں مداخلت کے ٹھوس شواہد پر مبنی دستاویزات تیار کرکے وزیر اعظم کو ارسال کی ہے ۔

رحمان ملک نے بھارت پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ بھارت اور را نے پاکستان توڑا اور اب بھی پاکستان میں مختلف تخریبی کارروائیوں میں ملوث ہے۔

پاکستان کو چاہیے کہ یہ معاملہ اقوام متحدہ میں لے کر جائے۔رحمان ملک نے کہا کہ لندن میں نوازشریف اور آصف زرداری کی کوئی ملاقات نہیں ہوئی، انہوں نے شوال علاقہ کلئیر کروانے پر پاک فوج کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف سب کو ایک ہونا چاہیئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top