The news is by your side.

Advertisement

چاند پر گھر کا ماہانہ کرایہ کتنا ہوگا؟ جان کر آپ کے ہوش اڑ جائیں گے

واشنگٹن: خلائی تحقیق کے امریکی ادارے ناسا نے اب چاند پر باقاعدہ رہائش اختیار کرنے کا منصوبہ شروع کر دیا ہے، اس سلسلے میں پہلا مشن 2024 میں بھیجا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق چاند پر انسانوں کی آباد کاری کے لیے حالات کا جائزہ لینے ناسا ایک مرد اور عورت کو بھیجنے کی تیاری کر رہا ہے، ناسا 2024 میں اپنے پہلے مشن میں خاتون کو چاند پر روانہ کرے گا، اس کے بعد مرد کو بھی بھیجا جائے گا۔

لیکن کیا آپ سوچ سکتے ہیں کہ چاند پر زندگی گزارنے کا خواب کتنا مہنگا ہو سکتا ہے، تعمیراتی کمپنیوں نے اندازہ لگایا ہے کہ چاند کی سطح پر گھر بنانے میں 40 ملین ڈالر لاگت آئے گی، اور چاند پر بنائے گئے گھر کا ماہانہ کرایہ 3 لاکھ 25 ہزار 67 ڈالر ہوگا۔

چاند کے سیاحتی دورہ کرنے کا نادر موقع! جاپانی ارب پتی کا بڑا اعلان

چاند پر زندگی گزارنے کا خیال تو دل چسپ ہے تاہم وہاں آپ کو مختلف حالات کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، چاند پر آپ کو ایسے ذرائع درکار ہوں گے جن کی مدد سے توانائی حاصل کی جا سکے، وہاں گرین ہاؤسز اور سولر پینلز کی ضرورت ہوگی۔ چاند پر بجلی پیدا کرنے کے لیے ایک چھوٹا سا نیوکلیئر ری ایکٹر بھی ساتھ لے جانا ہوگا جس کی قیمت 1.3 بلین ڈالر ہے۔

متبادل کے طور پر 34 سولر پینل بھی ساتھ لے جایا جاسکتا ہے جو ایک گھر چلانے کے لیے کافی ہوگا، جس کی لاگت 23 ہزار 616 ڈالر بنتی ہے، چاند پر رہائش اختیار کرنے سے قبل وہاں رہنے اور سبزیاں اگانے کے طریقے بھی سیکھنے ہوں گے، چاند پر 7 گھروں میں 28 لوگوں کو 1100 کلو خوراک اگانی ہوگی۔

روس 45 برسوں میں پہلی بار چاند کی کھوج دوبارہ شروع کر رہا ہے

خوراک اگانے اور دیگر کاموں کے لیے قابل استعمال، 4 افراد پر مشتمل ایک گھر کو سال میں 5.9 ٹن پانی درکار ہوگا۔ خیال رہے کہ ناسا کا کہنا ہے کہ چاند کے جس حصے پر سورج کی روشنی پڑتی ہے وہاں پانی تو ہے لیکن وہ گلہ بانی کے لیے قابل استعمال نہیں، چاند پانی کا مسئلہ استعمال شدہ پانی کو فلٹر کر کے ہی حل کیا جا سکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں