The news is by your side.

Advertisement

فراہمی آب و نکاسی پر کتنا کام ہوا؟ محکمہ بلدیات سندھ نے رپورٹ طلب کرلی

کراچی: محکمہ بلدیات نے 5سالوں میں فراہمی آب ونکاسی کےمنصوبوں کی تفصیلا ت طلب کرلی ہے، سیکریٹری بلدیات نے تمام ضلعی کونسلزکو خط ارسال کر دیا.

تفصیلات کے مطابق محکمہ بلدیات نے کراچی سمیت صوبے کے تمام اضلاع سے 2012 سے اب تک کی رپورٹس طلب کرلی ہے، اس سلسلے میں سیکریٹری بلدیات نے تمام ضلعی کونسلزکو خط ارسال کر دیا ہے.

دوسری جانب سیکریٹری بلدیات نے ضلعی کونسلزکو 2 روز میں رپورٹ پیش کرنے کی ہدایت بھی کی ہے اس کے ساتھ محکمہ بلدیات نے تفصیلات طلب کرتے ہوئے پوچھا ہے کہ فراہمی آب ونکاسی منصوبوں پرکتنی لاگت آئی ہے.

واضح رہے دو روزبعد سیکریٹری بلدیات رپورٹ واٹر کمیشن کو پیش کریں گے۔

اگر ہم بات کریں صرف کراچی کی تو صورتحال کچھ یوں ہے کہ شہر قائد طویل عرصے سے پانی کی قلت سے نبردآزما ہے جبکہ بجلی کے تعطل کے باعث یہ مسلئہ مزید سگنین ہوجاتا ہے.

یہاں پڑھیں:دھابیجی اورگھاروں اسٹیشنز سے کراچی شہر کو پانی کی سپلائی معطل

یاد رہے، شہر قائد میں قلت آب کے مسلئے کے پیش نظر ٹینکر مافیا کی لوٹ مارعروج ہے ، جس کی وجہ سے شہر قائد کے مکین ذہنی اذیت کا شکار ہیں.

یہاں پڑھیں:کراچی کے مختلف علاقوں میں پانی کی قلت، ٹینکر مافیا کی لوٹ مارجاری

آبی ماہرین کا کہنا ہے کہ آبادی میں اضافے کے ساتھ مستقبل میں کراچی میں پانی کا بحران انتہائی شدت اختیار کرلے گا جس سے نمٹنے سے کے لئے شہر کے لئے پانی کا اضافی کوٹہ لازمی ضرورت بن چکا ہے۔مسائل کا گڑھ کراچی میں جب ابررحمت برستا ہے تو سٹرکیں ندی ، نالے کی منظر کشی کرلیتی ہیں‌.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں