The news is by your side.

Advertisement

ٹمبر مارکیٹ میں جوتوں کی فیکٹری میں آگ، بالائی منزل منہدم

لاہور: ٹمبر مارکیٹ میں جوتوں کی فیکٹری میں لگی آگ پر 3 گھنٹے بعد قابو پا لیا گیا، متاثرہ فیکٹری میں کولنگ کا عمل جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق فائر بریگیڈ حکام کا کہنا ہے کہ لاہور میں ٹمبر مارکیٹ میں جوتوں کی فیکٹری میں لگی آگ بجھا دی گئی ہے، آگ بجھانے کے لیے 12 فائر ٹینڈرز طلب کی گئی تھیں۔

فیکٹری میں لگی آگ کی شدت کے باعث فیکٹری کی بالائی منزل گر چکی ہے، تاہم ریسکیو عملے نے فیکٹری میں موجود 25 کے قریب ملازمین کو بہ حفاظت نکال لیا تھا۔

ریسکیو ذرایع کا کہنا تھا کہ فیکٹری میں سلوشن اور ریگزین وافر مقدار میں موجود تھا جس کی وجہ سے آگ پر قابو پانے میں مزید تاخیر ہوئی۔

ریسکیو ذرایع نے یہ بھی بتایا کہ فیکٹری میں آگ شارٹ سرکٹ کے باعث لگی، آگ پر فوراً قابو نہیں پایا جا سکا اور وہ شدت اختیار کر گئی، جس کی وجہ سے 3 منزلہ فیکٹری کی بالائی چھت منہدم ہو گئی، چھت گرنے کے باعث اطراف کی عمارتوں کو نقصان کا خدشہ ہے۔

خیال رہے کہ جوتوں کی فیکٹری میں موجود کیمیکل کے باعث آتش زدگی پر قابو پانا شدید مشکل ہو جاتا ہے، دو سال قبل کراچی کی جوتوں کی ایک فیکٹری میں لگی آگ تیسرے درجے میں چلی گئی تھی جس کے باعث پوری فیکٹری ہی منہدم ہو گئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں