The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کی نیشنل ایکشن پلان پر قومی اسمبلی میں قرارداد جمع

اسلام آباد : متحدہ قومی موومنٹ پاکستان نے نیشنل ایکشن پلان پر ناکافی عمل درآمد سے متعلق قرارداد قومی اسمبلی میں جمع کرادی ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی سیکریٹریٹ میں جمع کرائی گئی قرارداد میں کہا گیا ہے کہ وفاقی حکومت نیشنل ایکشن پلان پرعملدرآمد کرانے میں ناکام ہوچکی ہے۔

قرارداد کے متن میں کہا گیا ہے کہ ایکشن پلان پرعملدرآمد نہ ہونے سے آپریشن ضربِ عضب کی کامیابیوں کو نقصان پہنچنے کا خدشہ ہے اور اس کے درست ثمرات عوام تک منتقل ہونے میں مشکلات کا سامنا ہے۔

اسی سے متعلق : وزیراعظم نےآپریشن کی مانیٹرنگ کیلئے خصوصی کمیٹی قائم کردی

ایم کیوایم کی جانب سے اس قرارداد کے نکات پر بحث و مباحثہ اور اتفاق رائے قائم کرنے کے لیے آل پارٹیز کانفرنس بلانے کا بھی مطالبہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق قرارداد ایم کیوایم پاکستان کے اراکین اسمبلی کنوینیرڈاکٹر فاروق ستار،ڈپٹی کنوینیرخالد مقبول صدیقی اوررکن رابطہ کمیٹی خواجہ سہیل منصور نے قومی اسمبلی سیکریٹریٹ میں جمع کروائی ہے۔

واضح رہے کہ قومی ایکشن پلان کے تحت کراچی میں کیے گئے رینجرزآپریشن کے دوران شکایات کے ازالے کے لیے ایم کیو ایم نے وفاق سے ایک مانیٹرنگ کمیٹی بنانے کا مطالبہ کیا گیا تھا جو ناگزیر وجوہات کی بناء پرتا حال نہیں بن پائی ہے۔

یاد رہے وزیراعظم پاکستان نے ایم کیو ایم کے مطالبے پر ایک مانیٹرنگ کمیٹی کا اعلان بھی کیا تھا تا ہم اب تک وہ کمیٹی کئی پیچیدگیوں اور رکاوٹوں کے باعث فعال ہوتی نظر نہیں آئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں