site
stats
پاکستان

خواجہ آصف کے خلاف پنجاب اسمبلی میں مذمتی قرارداد جمع

لاہور : تحریک انصاف کی رکن سعدیہ سہیل نے خواجہ آصف کے خلاف پنجاب اسمبلی میں مذمتی قرار داد جمع کروادی۔

تفصیلات کے مطابق ایوانِ بالا میں خواجہ آصف کے شیری مزاری کے بیان پنجاب کی رکن اسمبلی نے مذمتی قرار داد موقف اختیار کیا ہے کہ قومی اسمبلی کے اجلاس میں اسپیکر قومی اسمبلی کا رویہ غیر جانب دارانہ تھا۔

ایاز صادق کو ایسے نازیبا الفاظ کی ادائیگی پر خواجہ آصف کے خلاف فوری طور پر کارروائی کرنی چاہیے تھی مگر انہوں نے ایسا نہ کر کے اپنی جانب داری کا ثبوت دیا ہے۔  قرارداد میں مزید کہا گیا ہے کہ خواجہ آصف قوم کے سامنے آکر معافی مانگیں اور آئندہ ایسی غلطی نہ دہرانے کا وعدہ کریں۔

قبل ازیں شیریں مزاری کی جانب سے قومی اسمبلی میں تحریکِ استحقاق جمعر کرواتے ہوئے اس معاملے کو بین الاقوامی سطح پر اٹھانے کا عندیہ دے دیا ہے۔

انہوں نے اسپیکر قومی اسمبلی سے خواجہ آصف کے خلاف سخت کارروائی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’اسمبلی اجلاس کے دوران مجھ پر ذاتی حملے کیے گئے ہیں جو کسی صورت قابل قبول نہیں ہیں‘‘۔ خواجہ آصف نے معافی نہ مانگ کر اپنی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کیا۔

مزید پڑھیں :   نازیبا کلمات پر خواجہ آصف کی معذرت، اپوزیشن کا احتجاجاً واک آؤٹ

دوسری جانب تمام سیاسی جماعتوں کے رہنماؤں نے خواجہ آصف کے ریمارکس کے خلاف اپنے تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے سیاست میں اس طرح کے ریمارکس کو ناقابل قبول قرار دیا ہے۔
Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top