The news is by your side.

Advertisement

ایک اور کامیابی، امریکا نے پاکستان کے لیے ایک اہم پروگرام بحال کر دیا

واشنگٹن: امریکا نے پاکستان کے لیے انٹرنیشنل ملٹری ایجوکیشن اینڈ ٹریننگ پروگرام بحال کر دیا ہے، گزشتہ ماہ اس پروگرام کی بحالی کا اعلان کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور امریکا کے باہمی تعلقات کو مستحکم کرنے کے لیے امریکا نے ایک اہم پروگرام بحال کر دیا ہے، امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز کا کہنا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پاکستان کے لیے آئی ایم ای ٹی پروگرام بحالی کی توثیق کر دی ہے۔ یہ پروگرام گزشتہ ایک سال سے معطل تھا۔

ایلس ویلز نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ یہ اقدام مشترکہ ترجیحات کے حصول کے لیے فوجی تعاون مستحکم کرنے کی غرض سے اٹھایا گیا ہے، تاہم مجموعی طور پر پاکستان کی سیکورٹی امداد کی معطلی برقرار رہے گی۔

امریکی نائب وزیر خارجہ ایلس ویلز کی پاکستان کی معاشی اصلاحات کی تعریف

واشنگٹن میں تعینات پاکستانی سفیر اسد مجید نے اے آر وائی نیوز سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان اور امریکا کے درمیان دفاعی تعلقات ہمیشہ انتہائی اہم رہے ہیں، اب باہمی تعلقات میں بہتری کے اہم اشارے مل رہے ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ امریکی نائب معاون وزیر خارجہ ایلس ویلز نے معاشی میدان میں حکومتی اصلاحات کی تعریف کرتے ہوئے کہا تھا کہ وزارت خارجہ کی کوششوں اور آئی ایم ایف پروگرام سے پاکستان میں معاشی اصلاحات ممکن ہوئیں۔

انھوں نے یہ بات معاشی اصلاحات کے باعث موڈیز کی جانب سے پاکستان کی درجہ بندی میں بہتری پر کہی تھی، ایلس ویلز نے ٹویٹر پر پاکستانی حکومت کی معاشی میدان میں اصلاحات کی تعریف کی، اور کہا کہ پاکستان کے کریڈٹ آؤٹ لک کے منفی سے مستحکم ہونے پر انھیں خوشی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں