The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے جزائر، اسلام آباد میں بلند عمارتوں کی تعمیر پر جائزہ اجلاس

بڑھتی آبادی کے پیش نظر بلند عمارتوں کی تعمیر ضروری ہے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت اسلام آباد اور کراچی میں نئے مقامات پر تعمیرات کے سلسلے میں جائزہ اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں کراچی کے بندال جزیرے اور اسلام آباد نیو بلیو ایریا کی تعمیر کا جائزہ لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے جزائر اور اسلام آباد میں نئی بلند عمارتوں کی تعمیر کے سلسلے میں جائزہ اجلاس منعقد ہوا جس میں علی زیدی، فردوس عاشق اعوان، زبیر گیلانی، لیفٹیننٹ جنرل (ر) انور علی نے شرکت کی۔

اجلاس میں پورٹ قاسم کراچی کی حدود میں موجود جزائر کی تعمیر کے لیے جامع پلان پر غور کیا گیا، کراچی کے مضافاتی علاقوں کی تعمیر پر پلان وزیر اعظم کو پیش کیا گیا، بتایا گیا کہ یہ پلان معیاری ہاؤسنگ منصوبے اور سرمایہ کاری میں دل چسپی رکھنے والوں کو سہولت دے گا۔

اجلاس میں اسلام آباد میں بلیو ایریا کی ترقی سے متعلق بھی تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا، وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ گھروں کی ضرورت پوری کرنے کے لیے بلند عمارتوں کی تعمیر ترجیح ہونی چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں:  وزیر اعظم نے تعمیراتی سیکٹر کو انڈسٹری کا درجہ دینے کی منظوری دے دی

وزیر اعظم کا کہنا تھا بڑھتی آبادی کے پیش نظر بلند عمارتوں کی تعمیر ضروری ہے، اس سلسلے میں غیر ملکی سرمایہ کاروں کے لیے سہولیات کی فراہمی یقینی بنائی جائے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ وزیر اعظم عمران خان نے ایک اجلاس میں تعمیراتی سیکٹر کو انڈسٹری کا درجہ دینے کی اصولی منظوری دی تھی، اجلاس میں تعمیرات سے متعلق اجازت ناموں اور این او سیز کی شرائط کم کرنے کی ہدایت کے ساتھ ساتھ کثیر المنزلہ عمارات کے لیے سی اے اے کی اجازت کی شرط بھی ختم کر دی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں