site
stats
انٹرٹینمںٹ

دوبارہ پھر سے: بار بار دیکھی جانے والی فلم

کراچی: اے آر وائی فلمز کے زیر اہتمام بننے والی فلم ’دوبارہ پھر سے‘ کا کراچی میں شاندار پریمیئر منعقد کیا گیا۔ پریمیئر میں فلم کی کاسٹ سمیت متعدد فنکاروں نے شرکت کی۔

کراچی کے ایک سینما میں منعقد ہونے والے دوبارہ پھر سے کے پریمیئر میں مختلف فنکاروں نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔ فنکاروں نے پاکستانی فلم انڈسٹری کی بحالی کے لیے اے آر وائی کی کوششوں کو سراہا۔

2

3

8

10

11

12

13

14

15

16

17

18

6

1

5

4

7

فلم کی ہدایت کاری کے فرائض جیکسن ہائیٹس اور رام چند پاکستانی جیسے منفرد پروجیکٹس کی ہدایت کار مہرین جبار نے ادا کیے ہیں۔

:ریویو

فلم کا آغاز حماد (عدیل حسین) سے ہوتا ہے جو ایک فیری پر ایک اجنبی لڑکی (حریم فاروق) کو دیکھ کر اس سے متاثر ہوجاتا ہے۔

اسی روز اس کے دوست ثمر (صنم سعید) اور واسع (علی کاظمی) اسے اپنے گھر پارٹی میں مدعو کرتے ہیں جہاں ثمر اسے اپنی دوست نتاشا (طوبیٰ صدیقی) سے ملواتی ہے۔ یہیں حماد کو وہ اجنبی لڑکی یعنی زینب بھی نظر آجاتی ہے اور ان کے درمیان شناسائی کا آغاز ہوتا ہے۔

زینب شادی شدہ ہوتی ہے اور اس کا شوہر (شاذ خان) اپنے باپ کی بے اعتنائی کا شکار ایک بد مزاج شخص ہوتا ہے۔ دونوں اس شادی سے خوش نہیں ہوتے اور فلم میں بہت جلدی ان کی علیحدگی دکھا دی گئی ہے تاہم اپنے بیٹے کے لیے وہ وقتاً فوقتاً ملاقات پر مجبور ہوتے ہیں جس کا اختتام ہر بار بدمزگی پر ہوتا ہے۔

دوسری طرف حماد زینب کو پسند کرنے لگتا ہے اور اس کے لیے وہ نتاشا سے بھی اپنا تعلق ختم کردیتا ہے، لیکن ان دونوں یعنی حماد اور زینب کا ملنا اتنا آسان نہیں ہے اور یہی مشکل پوری فلم پر محیط ہے۔

فلم میں تمام کرداروں نے بہترین اداکاری کا مظاہرہ کیا ہے۔ حریم فاروق پاکستانی انڈسٹری کی ابھرتی ہوئی اداکارہ ہیں جو مختلف ڈراموں میں بھی اپنی اداکاری کے جوہر دکھا چکی ہیں۔

9

صنم سعید کی اداکاری میں بھی کوئی کلام نہیں، ان کے ڈرامے نہ صرف پاکستان بلکہ بھارت میں بھی بے حد پسند کیے گئے۔

اسی طرح علی کاظمی اور عدیل حسین نے بھی شاندار اداکاری کا مظاہرہ کیا اور یہ فلم ان کے کیریئر کو بلندی پر پہنچانے کا ذریعہ ثابت ہوگی۔

فلم کا بہترین حصہ اس کی موسیقی ہے جو شیراز اپل نے ترتیب دی ہے۔ فلم میں بھارتی گلوکارہ ریکھا بھردواج کی آواز میں گایا ہوا گانا بھی شامل ہے۔

فلم دوبارہ پھر سے مجموعی طور پر پاکستانی فلم انڈسٹری کا ایک بہترین اضافہ ہے۔ فلم کو 25 نومبر کو ریلیز کردیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top