The news is by your side.

Advertisement

مغویوں کی بازیابی پرحکومت پاکستان کےشکرگزارہیں‘ ریکس ٹلرسن

واشنگٹن : امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹلرسن نے کرم ایجنسی میں مغوی خاندان کی رہائی پرحکومت پاکستان اورپاک فوج کا شکریہ ادا کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی وزیرخارجہ ریکس ٹلرسن نے مغوی خاندان کی بازیابی پر حکومت پاکستان اور پاک فوج کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ امریکہ پاکستان کی حکومت اورفوج کی طرف سے تعاون پربھی ان کا دل کی گہرائی سے شکرگزارہے۔

انہوں نے کہا کہ صدرڈونلڈٹرمپ کی جنوبی ایشیا کے لیے نئی پالیسی اس اہمیت کواجاگرکرتی ہے کہ پاکستان کا خطے بھرمیں امن واستحکام کے لیے اہم کردارہوگا۔

ریکس ٹلرسن نے کہا کہ امریکہ کوامید ہے کہ پاکستان کی دہشت گردوں کے خلاف کارروائیوں سے پاک امریکہ تعلقات نہ صرف مستحکم ہوں گے بلکہ دیگرشعبوں میں روابط بڑھے گے۔

دوسری جانب امر یکی محکمہ خارجہ کی ترجمان ہیدرنوراٹ نےمیڈیا سے گفتگو میں کہا کہ حکومت پاکستان نے ہماری اطلاع پر کارروائی کی جس پرحکومت پاکستان کےشکرگزار ہیں۔


پاک فوج کا کامیاب آپریشن، 5 غیر ملکی بازیاب، والدین کا پاک فوج کوخراج تحسین


واضح رہے کہ گزشتہ روز پاک فوج نے شاندار کامیاب آپریشن کرتے ہوئے 5 غیر ملکی مغویوں کو بازیاب کروایا تھا جنہیں سنہ 2012 میں افغانستان سے اغوا کیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں