The news is by your side.

Advertisement

پاک بھارت کشیدگی خطے کے مفاد میں نہیں، امریکی وزیر خارجہ

واشنگٹن: امریکی وزیر خارجہ ریکس ٹلرسن نے کہا ہے کہ افغانستان میں قیام امن کے لیے پاکستان کا کردار اہم ہے، پاک بھارت کشیدگی خطے کے مفاد میں نہیں۔

امریکی پالیسی ساز ادارے سے خطاب کرتے ہوئے ریکس ٹلرسن نے کہا کہ مستحکم افغانستان میں سب سے زیادہ فائدہ پاکستان کا ہے، طالبان کے لیے واضح پیغام ہے امریکا افغانستان سے کہیں نہیں جارہا۔

امریکی وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان اور بھارت کی سرحدوں پر اس وقت شدید کشیدگی ہے، پاک بھارت کشیدگی خطے کے مفاد میں نہیں، پاک بھارت سرحد کشیدگی کا خاتمہ چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ بھارت افغانستان کی تعمیر نو میں اہم کردار ادا کررہا ہے، امریکا بھارت کے ساتھ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں شانہ بشانہ کھڑا ہے، امید ہے پاکستان دہشت گردوں کے خلاف فیصلہ کن کارروائی کرے گا۔

یہ پڑھیں: مغویوں کی بازیابی پرحکومت پاکستان کےشکرگزارہیں‘ ریکس ٹلرسن

ریکس ٹلرسن نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ لڑنا مہذب قوم کا انتخاب نہیں ذمہ داری ہے، امریکا بھارت کے ساتھ مضبوط تعلقات چاہتا ہے۔

انہوں نے چین پر کڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ جنوبی چین کے سمندروں میں چین کا اشتعال انگیز رویہ براہ راست بین الاقوامی قوانین کو چیلنج کرنے کے مترادف ہے جس کے خلاف بھارت اور امریکا کا موقف ایک ہی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں