The news is by your side.

Advertisement

چاول کے کاشتکار اپنی فصل مکمل کرلیں‘ محکمہ موسمیات

کراچی: ملک کے بالائی علاقوں میں بارشوں کا سلسلہ جاری ہےجبکہ میدانی علاقے شدید گرمی کی لپیٹ میں ہیں‘ محکمہ موسمیات نے کاشتکاروں کے لیے زرعی ایڈوائزری جاری کردی ہے۔

آئندہ چوبیس گھنٹوں میں ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک جبکہ بالائی سندھ ، پنجاب اور خیبرپختونخوا کے میدانی علاقوں میں موسم شدید گرم اور خشک رہے گا۔تاہم آج(شام/رات) راولپنڈی، ہزارہ، لاہور، سرگودھا، فیصل آباد، گوجرانولہ، ڈی جی خان، ملتان، ڈی آئی خان ڈویژن، اسلام آباد اور گلگت بلتستان میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں/آندھی اور گرج چمک کیساتھ بارش کا امکان ہے۔

آنے والے اڑتالیس گھنٹوں میں ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک جبکہ بالائی سندھ ، پنجاب اور خیبرپختونخوا کے میدانی علاقوں میں موسم شدید گرم اور خشک رہے گا۔تاہم راولپنڈی،ہزارہ،لاہور،سرگودھا،گوجرانولہ،ڈی جی خان،ملتان ڈویژن،اسلام آباد اور گلگت بلتستان میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں/آندھی اور گرج چمک کیساتھ بارش کا امکان ہے۔

ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک جبکہ پنجاب،بالائی سندھ،سبی،مکران ڈویژن اور خیبرپختونخواکے میدانی علاقوں میں موسم شدید گرم اور خشک رہے گا۔ تاہم کشمیر اور اس سےملحقہ علاقوں میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں اور گرج چمک کیساتھ ہلکی بارش کا امکان ہے۔
ؤ
گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں ملک کےبیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک رہا۔ تاہم راولپنڈی،ڈی جی خان ڈویژن اورکشمیر میں چند مقامات پر تیزہواوٗں اور گرج چمک کیساتھ بارش ہوئی۔ سب سے زیادہ بارش کشمیر: گڑھی ڈوپٹہ 27، راولاکوٹ01، پنجاب:ڈی جی خان میں 03 ملی میٹر ریکارڈ کی گئی۔
گزشتہ روز ریکارڈ کیے گئے گرم ترین مقامات کے درجہ حرارت: سبی 48، نوکنڈی،دالبندین، نورپورتھل، بھکر 46، لاڑکانہ، دادو، تربت، شہید بینظیر آباد، جیکب آباد، سکھر 45 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

آج ملک کے اہم شہروں میں درجہ حرارت اور ہوا میں نمی کا تناسب کچھ اس طرح رہے گا۔


زرعی مشورے


موجودہ موسمی صورتحال کے پیش نظر کسان حضرات سےگزارش ہے کہ مندرجہ ذیل مشوروں کو مدنظر رکھیں۔

کسان حضرات موسمی حالات اور پیشگوئی کے مطابق اپنی کھڑی فصلوں اور سبزیوں کی آبپاشی کے معمولات ترتیب دیں-
چاول کے کاشتکار فصل کی کاشت مکمل کرلیں –
حالیہ بارشوں کے نتیجہ فصلوں میں پیدا ہونیوالی جڑی بوٹیوں کا خاتمہ یقینی بنائیں-


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں