The news is by your side.

Advertisement

رکشہ خود بخود چل کر پارکنگ میں کیسے کھڑا ہوگیا، حیرت انگیز ویڈیو وائرل

آپ نے سوشل میڈیا یا یوٹیوب پر ایسی بہت سی حیرت انگیز ویڈیوز دیکھیں ہوں کہ جنہیں دیکھ آپ کو یہ لگا ہوگا کہ یقیناً اس میں کسی آسیب یا جن کا کردار ہوگا۔

کچھ ایسی ہی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے کہ جس میں دیکھنے والے ورطہ حیرت میں مبتلا ہیں کہ کوئی رکشہ بغیر ڈرائیور کے اس طرح کسے حرکت کرسکتا ہے؟

یوٹیوب پر نیپال میں پیش آنے والے واقعے کی ویڈیو خوب وائرل ہورہی ہے، یہ عجیب و غریب واقعہ سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہوگیا جس میں ایک سائیکل رکشہ کو سڑک پر خود بخود چلتے ہوئے دیکھا جاسکتا جبکہ اس پر کوئی سواری یا ڈرائیور ہی نہیں تھا۔

نیپال سے فیس بک پر پوسٹ کی گئی اس ویڈیو کو957ہزار سے زیادہ صارفین نے دیکھا اور پسند کیاجبکہ6.7ہزار سے مرتبہ ری شیئر ہونے کے ساتھ وائرل ہوچکا ہے۔

ویڈیو کلپ میں شدید طوفانی بارش کے دوران ایک مصروف سڑک دکھائی گئی ہے، چند سیکنڈ بعد سڑک کے

کنارے کھڑا ایک رکشہ خود ہی موڑ لیتے ہوئے بیچ روڈ پر آجاتا ہے اور پھر ریورس ہوتے ہوئے پارکنگ کی جانب میں واپس آکر کھڑا ہوجاتا ہے۔

یہ انوکھا منظر دیکھ کر جائے وقوعہ پر موجود کچھ لوگوں کو خوشگوار حیرت کے ساتھ ہنستے ہوئے اور کچھ کو خوف کے عالم میں چیختے ہوئے بھی سنا جاسکتا ہے۔

بہت سے صارفین نے رکشے کے خود بخود آگے پیچھے چلنے کو "غیر معمولی سرگرمی” قرار دیا جبکہ دوسرے صارفین نے کہا کہ ایلون مسک جو ٹیسلا کے سی ای او ہیں، اس آٹو ڈرائیونگ رکشہ کو دیکھ کر حیران رہ جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں