The news is by your side.

Advertisement

امریکی گلوکارہ کی ٹرمپ پر شدید تنقید

نیویارک: امریکی گلوکارہ ریانا نے ٹرمپ کو امریکا کا سب سے بڑا ذہنی مریض قرار دیتے ہوئے کہا کہ امریکی صدر مکمل طور پرنسل پرست ہیں ۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر کے اسلحے کو فروغ (گن کلچر) دینے کے بیان پرگلوکارہ ریانا نے ٹرمپ کو کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ امریکا کا سب سے بڑا ذہنی مریض ہمارا صدر ہے، دنیا تصورکرے امریکا میں اسلحہ خریدنا آسان اور ویزے حاصل کرنا مشکل ہے۔

فیشن میگزین ووگ کو انٹرویو دیتے ہوئے ریانا کا کہنا تھا کہ حقیقت یہ ہے کہ میس شوٹنگ کے معاملے کو ٹرمپ دو حصوں میں تقسیم کردیتے ہیں، یہ بات اپنے چہرے پر تھپڑ مارنے کے مترادف ہے۔

گلوکارہ نے ٹرمپ کو مکمل طور پرنسل پرست قرار دیتے ہوئے سوال کیا کہ ’’کیا لائنسس اسلحے سے لوگوں کو قتل کرناجائز ہے کیا؟‘‘۔

ایک سوال کے جواب میں اُن کا کہنا تھا کہ میں ٹرمپ کی مداح نہیں اور نہ ایسے شخص کو پسند کرتی ہوں، امریکا میں دہشت گردی کے واقعات کی وجہ ٹرمپ کی شدت پسندی ہے۔

اس سے قبل ریانا نے سوشل میڈیا پر بھی ٹرمپ کے بیان پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ امریکا میں دہشت گرد کو بچانے کے لئے ایک دیوار بنا دی گئی ، اب دنیا خود دیکھے کہ یہاں اسلحہ خریدنا آسان اور ویزے حاصل کرنا مشکل ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں