site
stats
کھیل

ریو اولمپکس کی تیاریاں اختتامی مراحل میں داخل، صرف ایک دن باقی

برازیل: ریو میں اولمپکس کی تیاریاں عروج پر ہے، برازیل میں شروع ہونے والے ریو اولمپکس کی تیاریاں اختتامی مراحل میں داخل ہوگئیں، انٹرنیشنل اولمپکس کونسل نے ایونٹ کے لئے میڈلز کی رونمائی کردی ہے۔

RIO POST 4

کھیلوں کی دنیا کا سب سے بڑا عالمی میلہ اولمپکس 5 اگست سے برازیل کے شہر ریوڈی جنیرو میں شروع ہو رہا ہے، انتظامیہ کے مطابق ٹیموں کی آمد شروع اور فول پروف سیکورٹی کو یقینی بنایا جائیگا جبکہ اولمپک پارک تک میٹرو سروس کا آغاز بھی ہوگیا ہے۔

RIO POST 5

ایک سال کے اندر لیگو سے بنے ریو شہر اور اولمپکس سٹی کو نمائش کیلئے پیش کردیا گیا ہے، تین ارب ڈالر سے مکمل ہونے والے منصوبے کو کامیاب اور یادگار بنانے کیلئے سخت محنت کی گئی ہے۔

RIO POST 1

RIO POST 2

اس بار گرمی کے موسم کے اولمپک کھیلوں کا میدان برازیل کے شہر ریو میں سجے گا،اسی مناسبت سے اس کا نام ریو سمراولمپک گیمز 2016 رکھا گیا ہے۔

مزید پڑھیں : اولمپکس گیمز 2016 کے میڈلزکا اجراء کردیا گیا ہے

ریو اولمپکس 2016 میں مختلف ممالک کی ریکارڈ 206 قومی اولمپک کمیٹیوں کے 10ہزار 500 سے زائد کھلاڑی حصہ لیں گے۔

RIO POST 3

واضح رہے کہ ریو اولمپک گیمز پانچ اگست سے برازیل میں شروع ہوں گے جو کہ 21اگست تک جاری رہیں گے۔

ریو اولمپکس میں شرکت کیلئے پاکستانی شوٹرزکا دو رکنی دستہ برازیل روانہ ہوگیا، غلام مصطفی بشیر اورمنہل سہیل پاکستانی کی نمائندگی کریں گی، جی ایم بشیرپچیس میٹر ریپڈ ایئر پسٹل کیٹگری میں حصہ لیں گے۔ جبکہ منہل سہیل دس میٹرایئررائفل کیٹگری میں شرکت کریں گی۔منہل سہیل شوٹنگ مقابلوں میں نمائندگی کرنے والی پہلی پاکستانی خاتون ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top