site
stats
کھیل

پیراک مائیکل فیلپس نے کیرئیر کا23واں طلائی تمغہ جیت کر ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا

ریو ڈی جنیرو : ریو اولمپکس میں تاحال امریکا کی حکمرانی برقرار ہے، پیراک مائیکل فیلپس نےکیرئیر کا تئیسواں طلائی تمغہ جیت کرریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا۔

تاریخ کے بہترین اولمپیئن مائیکل فیلپس نے امریکا کو ایک اور طلائی تمغہ جتوادیا، امریکا چوبیس گولڈ میڈلز کے ساتھ تاحال سب سے آگے ہیں، مردوں کی چار ضرب دو سو میٹر فری اسٹائل ریس میں مائیکل فیلپس نے ریو اولمپکس کا پانچواں اور کیرئیر کا تئیسواں گولڈ جیت کرریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا۔

اس سے قبل انہوں نے 2004، 2008 اور 2012 کے اولمپکس میں بھی اس ریس میں کامیابی حاصل کی تھی، مائیکل فیلپس برازیل میں جاری ایونٹ میں اب تک 5 طلائی اور ایک چاندی کا تمغہ جیت چکے ہیں۔

gold

امریکی ایتھلیٹ کی اولمپکس مقابلوں میں کْل تمغوں کی تعداد 28 ہوگئی ہے جن میں 23 طلائی جبکہ چاندی 3 اور کانسی کے دو میڈلز شامل ہیں، انہوں نے 2012 اولمپکس میں ریٹائرمنٹ لینے کا اعلان کیا تھا تاہم انہوں نے یہ فیصلہ 2014 اپریل میں ریٹائرمنٹ کا فیصلہ واپس لے لیا تھا اور ریو اولمپکس 2016 میں رسائی حاصل کی۔

خواتین کے روئنگ مقابلوں نے ٹیم امریکا نے سب کو پیچھے چھوڑ دیا، برطانیہ نے چاندی اور رومانیہ نے کانسی کا میڈل جیتا۔

us-rio

خواتین کی سو میٹر ریس جمیکا کی ٹھامسن کے نام رہی، جمیکن ایتھلیٹ نے مقررہ فاصلہ دس اعشاریہ سات ایک سکینڈز میں طے کیا۔

RIO POST 1

ویٹ لفٹنگ کے چورانوے کے جی مقابلوں میں ایران کے صہرب مورادی نے دو سو اکیس کلو وزن اٹھا کر طلائی تمغہ اپنے نام کیا۔

RIO POST 2

مو فراح برطانیہ کی کامیاب ترین اولمپکس ایتھلیٹ قرار پائیں، دس ہزارمیٹر ریس میں مو فراح میڈل جیت کر اولمپکس میں مسلسل تیسرا طلائی تمغہ لے اڑے۔

RIO POST 3

RIO POST 4

خواتین کے ٹینس مقابلوں میں پورٹوریکو کی مونیکا نے جرمنی کی اینجلک کربر کو اپ سیٹ شکست دی اور پوئیرٹوریکو کی تاریخ میں پہلا گولڈ میڈل جیتا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top