رسالہ تھانہ کراچی: رینجرز کے تحفے کو پولیس نے کھنڈر بنا دیا -
The news is by your side.

Advertisement

رسالہ تھانہ کراچی: رینجرز کے تحفے کو پولیس نے کھنڈر بنا دیا

کراچی: مالِ مفت دلِ بے رحم کے مصداق کراچی پولیس نے رینجرز کا تحفہ ضائع کر دیا، رسالہ تھانہ رینجرز نے ماڈل تھانے میں تبدیل کیا لیکن پولیس نے اسے بھوت بنگلہ بنا دیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ رینجرز نے 1948 سے ضلع جنوبی میں قائم رسالہ تھانے، عید گاہ پولیس اسٹیشن کو جدید اور ماڈل تھانے میں تبدیل کیا تھا۔

تھانے میں لگائے گئے تمام سی سی ٹی وی کیمرے خراب، اسپلٹ ایئر کنڈیشنز غائب

رینجرز نے اگست 2016 میں تھانے کی تزئین و آرائش کا کام شروع کیا، ڈی جی رینجرز نے 23 مارچ 2017 کو تھانے کا افتتاح کیا تھا اور پولیس کو دیا۔

تاہم صرف 2 سال کے دوران رسالہ تھانہ بھوت بنگلے کی صورتِ حال پیش کرنے لگا ہے، تھانے کا دروازہ کھلا ہے لیکن تمام کاؤنٹرز بند کر دیے گئے ہیں، کاؤنٹرز کے اوپر متعلقہ ڈپارٹمنٹ کی ایل ای ڈی لائٹس بھی بجھ گئیں۔

تھانے میں لگائے گئے تمام سی سی ٹی وی کیمرے بھی خراب ہو گئے، اسپلٹ ایئر کنڈیشنز بھی غائب کر دیے گئے، واٹر ڈسپنسر بھی لاپتا ہو گیا۔


یہ بھی پڑھیں:  کراچی: رینجرز کے تعاون سے تھانہ رسالہ جدید ماڈل میں‌ تبدیل


رسالہ تھانے کی بد حالی میں تمام کاؤنٹرز اور فرش پر پان کے دھبے اور دھول مٹی نے مزید اضافہ کر دیا ہے، تھانے کے اطراف موٹر سائیکل اور گاڑیوں کا قبرستان بھی بنا دیا گیا۔

خیال رہے کہ رسالہ تھانے میں 6 ایئر کنڈیشن لگائے گئے تھے، جدید طرز کے باتھ روم، وضو خانہ اور نماز کے لیے بھی جگہ بنائی گئی تھی، جب کہ لاک اپ سمیت 6 مختلف مقامات پر کیمرے نصب کیے گئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں