site
stats
انٹرٹینمںٹ

ونود کھنہ کی آخری رسومات: فنکاروں کی عدم شرکت پر رشی کپور برہم

ممبئی: ونود کھنہ کی آخری رسومات میں شرکت نہ کرنے پر رشی کپور ساتھی فنکاروں پر سیخ پا ہوگئے اور کہا کہ نئے فنکاروں نے شرکت نہ کر کے اچھا تاثر نہیں دیا جبکہ پریانکا چوپڑا کی تقریب میں سارے ستارے موجود تھے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے رشی کپور نے کہا کہ نئے فنکاروں نے اُس شخص کی آخری رسومات میں شرکت نہیں کی جنہوں نے اُن کے ساتھ کام کیا، نئے اداکاروں کا یہ عمل انتہائی شرمناک ہے، نئے لوگوں کو عزت کرنا سیکھنا پڑے گی۔

انہوں نے کہا کہ آج کی صورتحال دیکھنے کے بعد اندازہ کرسکتا ہوں کہ جب میں مروں گا تو مجھے کاندھا دینے کے لیے کوئی نہیں آئے گا کیونکہ انڈسٹری میں اب نام نہاد اسٹارز کا راج ہے۔

رشی کپور نے کہا کہ میری اہلیہ اور بیٹا بیرون ملک گئے ہوئے ہیں اگر وہ بھارت میں ہوتے تو ضرور شرکت کرتے جبکہ جو لوگ گزشتہ رات پریانکا چوپڑا کی تقریب میں موجود تھے اُن فنکاروں نے بھی آخری رسومات میں شرکت نہیں کی جس پر مجھے بہت غصہ ہے۔

یاد رہے رشی کپور نے ونود کھنہ کے ساتھ کئی فلموں میں کام کیا ہے، جن میں اکبر امر انتھونی، اینا مینا ڈیکا اور چاندنی جیسی مشہور فلمیں بھی شامل ہیں۔

واضح رہے ونود کھنہ گزشتہ روز 70 برس کی عمر میں طویل علالت کے بعد ممبئی کے اسپتال میں انتقال کرگئے تھے، وہ کافی عرصے سے کینسر کے مرض میں مبتلا تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top