site
stats
انٹرٹینمںٹ

نوانٹری سیکوئل میں سلمان خان کی انٹری بند؟

ممبئی: بالی وڈ اسٹار سلمان خان نوانٹٓری کے سیکوئل میں نظر نہیں آئیں گے، ہدایت کارانیس بزمی نے دبنگ خان کی جگہ نوانٹری کے سیکوئل کے لئے ریتھک روشن کا انتخاب کرلیا ہے۔

اطلاعات کے مطابق ہدایت کار انیس بزمی نے گزشتہ ہفتے ریتھک روشن سے ملاقات کی اور فلم کی کہانی سے متعلق انہیں آگاہ کیا ہے۔

بھارتی میڈیا میں خبریں گردش کررہی ہیں کہ نوانٹری میں انٹری کے لئے بالی وڈ کے سلطان کی جگہ ریتھک کا انتخاب کیا جاچکا ہے تاہم آفیشلز کی جانب سے اس خبر کی تصدیق نہیں کی گئی ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ سلمان خان نے کچھ عرصہ قبل نو انٹری کے سیکوئل کا حصہ بننے پر رضامندی ظاہر کی تھی، تاہم اب انہیں مذکورہ فلم سے آؤٹ کردیا گیا ہے، تاہم اب تک یہ واضح نہیں ہوسکا ہے کہ آیا سلمان نے یہ فلم خود چھوڑ دی ہے یا انہیں مذکورہ پروجیکٹ سے نکال دیا گیا ہے۔

نوانٹری کے سیکوئل میں ریتھک کے انتخاب کی وجہ سلمان خان کی فلمی مصروفیات بھی قرار دی جارہی ہیں۔ بالی وڈ کے سلطان ان دنوں دو فلموں ٹیوب لائٹ، اور ٹائیگر زندہ ہے کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔

نوانٹری کے سیکوئل کا نام ’نو انٹری میں انٹری‘ رکھا گیا ہے، فلم میں ری تھک روشن سمیت بہت سے مرکزی کردار ڈبل رول نبھاتے نظر آئیں گے۔

واضح رہے کہ 2005ء میں نوانٹری ریلیز کی گئی تھی جو باکس آفس پر کامیاب ہوئی تھی، فلم کے پہلے پارٹ میں سلمان کے ساتھ انیل کپور، فردین خان، بپاشا باسو، ایشا دیول، سلینا جیٹلی نے مرکزی کردار اد اکئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top