The news is by your side.

Advertisement

این اے57: شاہد خاقان عباسی کی ووٹوں کی دوبارہ گنتی کی درخواست مسترد

لاہور : سابق وزیراعظم اور مسلم لیگ ن کے  رہنما شاہد خاقان عباسی کی دوبارہ گنتی کی درخواست مسترد کر دی گئی، شاہدخاقان عباسی آبائی حلقے سے الیکشن ہار گئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن ہارنے والے متعدد امیدوراوں نے ووٹ دوبارہ گننے کی درخواستیں دیں، جس میں کچھ کو کامیابی ملی گئی کچھ ناکام ہی رہے۔

ریٹرننگ افسر نے شاہد خاقان عباسی کی درخواست پر فیصلہ سناتے ہوئے این اے 57 مری سے دوبارہ گنتی کی درخواست مسترد کردی اور صداقت علی عباسی کی جیت کو برقرار رکھا۔

عدالت نے فریقین کے وکلا کے دلائل پر فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

یاد رہے کہ این اے 57 سے تحریک انصاف کے صداقت علی عباسی 136249 ووٹ لے کر کامیاب قرار پائے جبکہ ان کے مد مقابل شاہد خاقان عباسی نے 124705 ووٹ حاصل کئے۔


مزید پڑھیں : حلقہ این اے 249، شہباز شریف کی دوبارہ گنتی کی درخواست مسترد


اس سے قبل کراچی کے حلقہ این اے 249 سے شہبازشریف کی دوبارہ گنتی کی درخواست بھی مسترد کر دی گئی تھی اور کہا گیا تھا کہ پولنگ کے دوران امیدوار کی شکایت پر آر او کارروائی کا حق رکھتا ہے لہذا درخواست گزار کو اُسی وقت اپنے تحفظات کا اظہار کرنا تھا‘۔

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نےقومی اسمبلی کےدو سو ستر حلقوں کےمکمل نتائج جاری کردئیے،  جس کے  تحریک انصاف ایک سو پندرہ نشستوں کے ساتھ پہلے نمبر پر ہے ، ن لیگ چونسٹھ سیٹوں کے ساتھ دوسری اور پیپلزپارٹی تینتالیس سیٹوں کےساتھ تیسری پوزیشن پر ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں