The news is by your side.

تیزرفتارگاڑی الٹنے سے پی پی رہنما روبینہ قائم خانی کا بیٹا جاں بحق

کراچی : کلفٹن میں تیز رفتار گاڑی الٹنے سے پیپلزپارٹی کی رہنما روبینہ قائمخانی کا بیٹا جاں بحق ہوگیا، حادثے میں ایک راہ گیر بھی زخمی ہوا۔

تفصیلات کے مطابق کلفٹن کے علاقے سی ویو پر تیز رفتار گاڑی فٹ پاتھ سے ٹکرا کر قلابازیاں کھاتی ہوئی الٹ گئی، جس کے نتیجے میں گاڑی میں سوار پیپلز پارٹی کی سابق ایم پی اے روبینہ قائم خانی کا جوان سالہ اکلوتا بیٹا حمزہ موقع پر جاں بحق ہوگیا.

ٹریفک حادثہ ولیج ہوٹل کے قریب پیش آیا، واقعے میں افراسیاب نامی ایک شہری بھی زخمی ہوا ہے، جسے طبی امداد کیلئے قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا، جہاں اس کی حالت بھی تشویشناک بتائی جا رہی ہے۔

حادثہ اتنا شدید تھا گاڑی کے پچھلے ٹائر کا رم بھی ٹوٹ کر دور جا گرا، پولیس کے مطابق گاڑی کو ٹکر مارنے کے کوئی شواہد نہیں ملے ہیں، ممکن ہے گاڑی کاتوازن بگڑنے پر وہیل کا راڈ ٹوٹنے سےحادثہ ہوا ہو۔

پیپلز پارٹی کے کو چیئرمین اور سابق صدر آصف زرداری اور وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے خاتون رکن اسمبلی کے ساتھ ان کے جوان بیٹے کی حادثاتی موت پر اظہار تعزیت کیاہے۔

آصف زرداری کا کہناتھا کہ ہم اس ناقابل برداشت دکھ میں روبینہ قائم خانی کے ساتھ کھڑے ہیں جبکہ پارٹی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کی جانب سے بھی تعزیت کا اظہار کیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں