The news is by your side.

Advertisement

ایل ڈی اے کے تحت سڑکوں کی تعمیر ومرمت جلد مکمل کی جائے،عثمان بزدار

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کا کہنا ہے کہ ایل ڈی اے کے تحت سڑکوں کی تعمیر ومرمت جلد مکمل کی جائے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں وزیراعلیٰ پنجاب کی زیر صدارت ایل ڈی اے میں اجلاس ہوا جس میں عثمان بزدار نے کہا کہ کرونا کے پیش نظر ایل ڈی اے نے ادائیگیوں کو 30 اپریل تک مؤخر کیا،یہ اقدام شہریوں کو ریلیف دینے کے لیے اٹھایا گیا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ جناح اسپتال کے سامنے اسٹیل بریج کو جلد مکمل کیا جائے۔ انہوں نے بتایا کہ ایل ڈی اے ایپ لانچ ہونے سے شہریوں کو دفاتر نہیں آنا پڑےگا۔

سردار عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ فردوس مارکیٹ انڈر پاس کاسنگ بنیاد اس ماہ میں رکھا جائے گا، اس منصوبے پر 2 ارب روپے لاگت آئے گی،برکت مارکیٹ سے جناح اسپتال سگنل فری کوریڈور بنایا جائےگا۔

انہوں نے ایل ڈی اے کے تحت سڑکوں کی تعمیر ومرمت اور سڑکوں پر روڈز سائن لگانے کے کام کو جلد مکمل کرنے کی ہدایت کی۔ وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ ہر کام کے لیے وزیراعلیٰ کی جانب دیکھنا درست نہیں، آپ کام کریں،نتائج دیں، پوری سپورٹ آپ کے ساتھ ہے، عوام کو ریلیف دینے کے لیے ہر وہ کام کیا جائے جس کی ضرورت ہے۔

سردار عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ شاہکام چوک پر فلائی اوور تعمیر پر جلد کام شروع کیا جائے، ارفع کریم آئی ٹی ٹاور سے ملحقہ اراضی کا بہترین استعمال یقینی بنایاجائے۔انہوں نے مزید کہا کہ لاہور میں واٹرسپلائی،سیوریج کے منصوبے شروع کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں