site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

سعودی عرب میں اب روبوٹ مکان تعمیر کریں‌ گے

ریاض: سعودی حکومت نے شہریوں کو سستی اور معیاری رہائش گاہیں تعمیر کرنے کے منصوبے کو مزید تیز کرنے کے لیے آسٹریلوی کمپنی سے مکانات کی تعمیر میں مدد دینے والے 100 روبوٹ مانگ لیے۔

سعودی وزیر ہاؤسنگ نے حکومتی اعلان کے پیش نظر آسٹریلیا، چین، کوریا سمیت دیگر غیر ملکی کمپنیوں سے معاہدہ کیا ہے تاکہ منصوبے کی جلد از جلد تکمیل کر کے شہریوں کو سستی اور معیاری رہائش گاہیں فراہم کی جاسکیں۔

العریبہ ڈاٹ نیٹ کے مطابق آسٹریلوی کمپنی حکومت کے ساتھ طے پانے والے معاہدے کے تحت مکانات کی تعمیر میں مدد دینے والے 100 روبوٹ سعودی حکومت کو فراہم کرے گی۔

سعودی وزیر ہاؤسنگ کا کہنا ہے کہ غیرملکی کمپنیوں کے معاہدے کی وجہ جلد از جلد تکمیل ہے، حکومت آئندہ 5 سال میں 15 لاکھ افراد کو مکانات تعمیر کر کے دینے کا ارادہ رکھتی ہے جس کی لاگت کا تخمینہ 100 ارب ڈالر کے قریب ہے۔

پڑھیں: سعودیہ میں شہریوں کو 10 لاکھ مکانات اور قرضے دینے کا اعلان

ایک آسٹریلوی جریدے کے مطابق روبوٹ بنانے والی کمپنی نے حال ہی میں ایک آزمائشی تعمیراتی منصوبے کو مکمل کیا ہے جس کے بعد دنیا بھر کی تعمیراتی کمپنیاں انہیں خریدنے کی خواہش کا اظہار کررہی ہیں۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top