roof لاہور: مکان کی چھت گرنے سے دو بچوں سمیت چھ افراد جاں بحق collapse
The news is by your side.

Advertisement

لاہور: مکان کی چھت گرنے سے دو بچوں سمیت چھ افراد جاں بحق

لاہور : بوسیدہ مکان کی چھت گرنے سے دو بچوں سمیت چھ افراد ملبے تلے دب کر جاں بحق ہوگئے، تنگ گلیوں اور تجاوزات کے باعث ریسکیو ٹیموں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے علاقے اندرون دہلی گیٹ میں بوسیدہ مکان کی چھت گرنے سے دو بچوں سمیت چھ افراد جاں بحق ہوگئے، واقعہ میں متعدد افراد کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

ریسکیو ذرائع کے مطابق غلام حسین نامی شخص کا مکان تنگ گلی میں ہے جس کی وجہ سے امدادی کاموں میں بہت سی پریشانیاں درپیش ہیں۔

ریسکیو آپریشن میں تاخیر تنگ گلیوں کی وجہ سے ہوئی، کم جگہ اورتجاوزات کے باعث ریسکیو ٹیموں کو مشکلات کا سامنا رہا اور امدادی کارروائیوں کیلئے گدھوں کا استعمال کرنا پڑا، آپریشن میں تاخیر کے باعث 6 قیمتی جانوں کا ضیاع ہوا۔

ریسکیوذرائع کے مطابق جاں بحق لڑکوں میں 13 سال کا زاہد ، 15سال کاعلی شامل ہیں جبکہ بچوں کے ماں باپ تاحال ملبے تلے دبے ہوئے ہیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے لاہور میں مکان کی چھت گرنے کے واقعے پراظہارافسوس کرتے ہوئے جاں بحق بچوں کے لواحقین سے دلی ہمدردی اور اظہار تعزیت کی۔

علاوہ ازیں مانگا منڈی میں ہونے والے ٹریفک کے حادثے میں ٹریکٹرٹرالی کھائی میں جاگری، جس کے نتیجے میں 14 افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔

زخمیوں کو فوری طور پر مقامی اسپتال منتقل کیا گیا، حادثے میں زخمی 4 افراد کی حالت تشویشناک بتائی جارہی ہے۔


سوات میں مکان کی چھت گرنے سے 3افراد جاں بحق


خیال رہے کہ گزشتہ سال 23 مئی کو صوبہ خیبرپختونخواہ کے علاقے سوات میں مکان کی چھت گرنے سے ایک ہی خاندان کے 3 افراد جاں بحق ہوگئے تھے۔

یاد رہے کہ 30 جنوری 2017 کو صوبہ پنجاب کے شہرگوجرانوالہ کے علاقے گوندلانوالہ میں گھر کی چھت گرنے سے والد اور4 بچے جاں بحق ہو گئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں