The news is by your side.

Advertisement

رائل رمبل اورٹن کے نام، جان سینا ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن بن گئے

سان انتونیو: نئے سال میں ڈبلیو ڈبلیو ای کا پہلا بڑا ایونٹ معروف ریسلرز رینڈی اور ٹن اور جان سینا کے نام ہوگیا۔

امریکی میڈیا کے مطابق ریاست ٹیکساس کے شہر سان انتونیو میں دنیائے ریسلنگ کا بڑا ایونٹ رائل رمبل منعقد ہوا جس میں 30 ریسلر رنگ میں ایک دوسرے کے مدمقابل اترے۔

royal-rumble-post-1

رائل رمبل کا ایونٹ دیکھنے کے لیے ریسلنگ کے پرستار کئی روز سے بے صبری سے انتظار کررہے تھے جو اب انہیں دیکھنا نصیب ہوا، ایونٹ کو دیکھنے کے لیے 52 ہزار شائقین موجود تھے۔

مقابلے میں بروک لیسنر، رومن رینز، گولڈ برگ اور انڈر ٹیکر کو فیورٹ قرار دیا جارہا تھا تاہم یہ مقابلہ غیر متوقع طور پر رینڈی اورٹن نے اپنے نام کر لیا۔

مقابلے کا آغاز کرس جیریکو سے ہوا اور جیریکو مقابلے کے آخر تک رنگ میں موجود رہے تاہم وہ 27ویں نمبر پر باہر ہوئے۔ بعد ازاں دیگر ریسلرز رنگ میں آئے۔

ان ریسلرز میں بگ شو، انڈر ٹیکر، گولڈ برگ، سمیع زیان، رومن رینز، بروک لیسنر، لیوک ہارپر، زگلر، رینڈی اورٹن، مارک ہنری، شیمز، دی مز بگ کاس ودیگر ریسلرز شامل تھے۔

royal-rumble-post-3

رائل رمبل میں اہم موڑ اس وقت آیا جب گولڈ برگ نے اپنی گزشتہ ایونٹ کی روایت کو برقرار رکھا اور بروک لیسنر کو اٹھا کر رنگ سے باہر کردیا،رومنز رینز نے انڈر ٹیکر کو رنگ سے باہر کیا۔

royal-rumble-post-2

رینڈی اورٹن دوسری مرتبہ رائل رمبل کا ٹائٹل اپنے نام کیا اس سے قبل وہ 2009ء میں یہ مقابلہ اپنے نام کرچکے ہیں۔

انڈر ٹیکر نے بروک لیسنر کو رنگ سے باہر کرنے والے گولڈ برگ کو رنگ سے باہر کا راستہ دکھایا۔

جان سینا نے حیران کن طور پر اے جے اسٹائلز کو مقابلے میں شکست دے کر 16ویں مرتبہ ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن شپ کا ریکارڈ اپنے نام کیا۔

واضح رہے کہ جان سینا کافی عرصے بعد رنگ میں اترے تھے اس سے قبل وہ نجی مصروفیات کے باعث ریسلنگ مقابلوں میں حصہ نہیں لے رہے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں