رمضان کا چاند دیکھنے کیلئے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج ہوگا -
The news is by your side.

Advertisement

رمضان کا چاند دیکھنے کیلئے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج ہوگا

کراچی : پاکستان میں رمضان المبارک کاچاند دیکھنے کیلئے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج ہوگا جبکہ پشاور کے مفتی شہاب الدین نے پانچ جون کو رویت ہلال کی کوئی شہادت موصول نہ ہونے کی وجہ سے آج رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس بلا لیا۔
محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ مطلع صاف ہونے کے باعث چاند نظر آنے کا واضح امکان ہے۔

پاکستان میں رمضان المبارک کا چاند دیکھنے کیلئےمرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج شام چئیر مین مفتی منیب الرحمان کی زیرصدارت محکمہ موسمیات کے دفتر کراچی میں ہوگا۔

اجلاس میں رمضان المبارک کے چاند کی رویت سے متعلق شہادتیں لی جائیں گی، جس کے بعد ملک کے مختلف حصوں سے ملنے والی شرعی شہادتوں کی بنیاد پر رمضان کے چاند کا اعلان کیا جائیگا۔

ڈائریکٹر میٹ عبدالرشیدکا کہنا تھا کہ کراچی سمیت ملک بھر میں مطلع صاف ہو نے کے باعث آج چاند نظر آنے کا امکان ہے، عبدالرشید نے امید ظاہر کی کہ ملک میں چاند دیکھے جانے کا دورانیہ بھی زیادہ ہوگا۔

انہوں نے مزید بتایا کہ شام تک چاند کی عمر 30 تا 35 گھنٹے ہوچکی ہوگی، عمودی زاویے پر کل چاند 10 ڈگری پر ہوگا،سورج غروب ہونے کے بعد 30 تا 50 منٹ مطلع صاف ہونے پر ملک کےمیدانی علاقوں میں چاند دیکھا جاسکے گا۔

دوسری جانب خیبرپختونخوا کے علمائے کرام کو مرکزی رویت ہلال کمیٹی سے ایک مدت تک شکایت رہی کہ رویت ہلال کےمعاملےمیں ان کی شہادتیں قبول نہیں کی جاتیں،پشاورکی مسجدقاسم خان کےمفتی شہاب الدین پوپلزئی کی سربراہی میں رویت ہلال کمیٹی قائم ہوئی اور سالہا سال تک اس کمیٹی کا اجلاس مرکزی رویت ہلال کمیٹی سےاختلاف ہونے کی بنا پر ایک دن پہلے منعقد کیا جاتارہا۔

جس کے سبب خیبرپختونخوامیں رمضان المبارک کا آغاز ایک دن پہلے ہونے کی بنا پر عید بھی ملک کے دیگر حصوں سےایک روز قبل ہوجایا کرتی تھی ،اس تنازعے کے سبب ملک میں تین عیدیں بھی ہوچکی ہیں لیکن امید ہے کہ مفتی شہاب کے ایک رویت کے فیصلے تسلیم کرنے کے بعد ملک میں ایک روز عید منانے کا رواج عام ہو جائے ۔

گزشتہ روز رمضان المبارک کا چاند نظر آنے کے بعد متحدہ عرب امارات ،یمن، فلسطین ، جرمنی فلپائن، انڈونیشیا،ملائشیا، آسٹریلیا، سنگاپور، ترکی،جاپان اور کوریا سمیت دیگر ممالک میں بھی چاند نظرآنے کے بعد آج پہلا روزہ ہے۔

برطانیہ میں ایک بارپھر روزہ پر اتفاق نہیں ہوسکا, سینٹرل لندن مسجد کے مطابق پہلاروزہ آج ہوگا جبکہ مرکزی اہلسنت والجماعت برطانیہ کی جانب سے منگل کے روز پہلے روزے کا اعلان کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں