The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت ساڑھے 7 کروڑ روپے بھی جاری کرے: کے ڈی اے

کراچی: کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی نے سندھ حکومت سے درخواست کی ہے کہ وہ 7 کروڑ 50 لاکھ روپے بھی جاری کرے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق گزشتہ روز سندھ حکومت نے کے ڈی اے کے لیے 20 کروڑ روپے کی گرانٹ جاری کی تھی، یہ گرانٹ ادارے کے ملازمین کی تنخواہوں کی مد میں جاری کی گئی تھی۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ سندھ حکومت کی جانب سے ملنے والی گرانٹ میں ساڑھے 7 کروڑ روپے کی کمی تھی، گرانٹ ملنے کے باوجود کے ڈی اے ملازمین کو تنخواہوں اور پنشن میں تاخیر ہوگی، جس کے لیے 27 کروڑ 50 لاکھ روپے کی ضرورت ہے۔

کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے ملازمین کئی ماہ سے تنخواہوں سے محروم

ذرایع کا یہ بھی کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی کی ریکوری نہ ہونے کے برابر ہے، اس لیے اب بھی ادارے کو تنخواہوں اور پنشن کی مد میں 7 کروڑ 50 لاکھ روپے کی کمی کا سامنا کرنا پڑے گا، اس تناظر میں کے ڈی ای حکام نے سندھ حکومت سے درخواست کی ہے کہ فوری طور پر یہ ساڑے سات کروڑ روپے کی گرانٹ بھی جاری کیے جائیں تاکہ تمام ملازمین کو تنخواہیں جاری کی جا سکیں۔

یاد رہے کہ تین ہفتے قبل اے آر وائی نیوز نے کے ڈی اے ملازمین کی کئی ماہ سے تنخواہوں کی محرومی سے متعلق خبر بھی چلائی تھی، ذرایع نے اس سلسلے میں بتایا تھا کہ ایک طرف ملازمین کو کئی ماہ سے تنخواہیں نہیں ملیں، دوسری طرف من پسند افراد کو کئی کروڑ کا قرضہ جاری کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں