The news is by your side.

Advertisement

رمضان المبارک کا چاند دیکھنے کے لیے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج ہوگا

کراچی : پاکستان میں رمضان المبارک کاچاند دیکھنے کیلئے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس آج ہوگا، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج چاند نظر آنے کے  واضح امکانات ہیں۔

تفصیلات کے مطابق رمضان المبارک کا چاند دیکھنے کے لیے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس چیئرمین مفتی منیب الرحمان کی زیر صدارت آج ہوگا جبکہ صوبائی اور ضلعی رویت ہلال کمیٹیوں کے اجلاس متعلقہ دفاتر میں ہوں گے، جہاں چاند کی رویت کے حوالے سے شہادتیں جمع کرنے کے لیے کنٹرول روم بھی قائم کردیے گئے

اجلاس میں رمضان المبارک کے چاند کی رویت سے متعلق شہادتیں لی جائیں گی، جس کے بعد ملک کے مختلف حصوں سے ملنے والی شرعی شہادتوں کی بنیاد پر رمضان کے چاند کا اعلان کیا جائے گا۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے سندھ، پنجاب اور بلوچستان میں مطلع صاف ہونے کے باعث چاند نظر آنے کے واضح امکانات ہیں۔

ڈائریکٹر محکمہ موسمیات کے مطابق رمضان کے چاند کی پیدائش 15 مئی کو شام 4 بجکر 49 منٹ پر ہوئی اور اب چاند کی عمر 26گھنٹے ہوچکی ہوگی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ آج کراچی میں غروب آفتاب 7 بجکر 10 منٹ پر ہوگا، چاند غروب آفتاب کے بعد 61 منٹ تک آسمان پر موجود رہے گا، رات 8 بجکر 11 منٹ پر یکم رمضان کا چاند غروب ہو جائے گا۔

دوسری جانب بنگلادیش، بھارت اور ایران میں بھی آج چاند دیکھا جائے گا۔


مزید پڑھیں : سعودی عرب میں چاند نظر نہیں آیا، پہلا روزہ جمعرات کو ہوگا


گذشتہ روز سعودی عرب میں چاند نظر نہیں آیا تھا، جس کے بعد سعودی عرب اور مختلف ممالک میں پہلا روزہ جمعرات کو ہوگا۔

عرب میڈیا کے مطابق دنیا کے بیش تر ممالک میں ایک ہی دن روزہ رکھا جائے گا، انڈونیشیا، ملائیشیا، برونائی، سنگاپور، عمان، متحدہ عرب امارات، کویت، جنوبی کوریا، اردن، بحرین، عراق اور آسٹریلیا میں یکم رمضان جمعرات کو ہوگی۔

برطانیہ میں بھی سینٹرل لندن مسجد نے اعلامیہ جاری کرتے ہوئے اعلان کیا کہ برطانیہ میں رمضان کا پہلا روزہ جمعرات کوہوگا، دوسری طرف فرانس کی گرینڈ مسجد نے بھی یکم رمضان المبارک 17 مئی کو ہونے کا اعلان کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں