The news is by your side.

Advertisement

روس نے حملے جاری رکھے تو مزید پابندیاں لگائیں گے، جی سیون

نیویارک : جی سیون ممالک نے روس کو مزید پابندیوں کی دھمکی دے دی، اس کے علاوہ روس یوکرین تنازع پر جنرل اسمبلی کا ہنگامی اجلاس بلا لیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سات ممالک پر مشتمل عالمی تنظیم جی سیون نے روس کو تنبیہہ کی ہے کہ اگر اس نے یوکرین پرحملے جاری رکھے تو مزید پابندیاں لگائیں گے۔

امریکا، برطانیہ، جرمنی، فرانس، کینیڈا، اٹلی اور جاپان کی جانب سے مشترکہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ یوکرین پر روس کا قبضہ قبول نہیں کیا جائے گا، روس نے حملے بند نہ کیے تو مزید پابندیاں لگا دیں گے۔

جی سیون کا مزید کہنا ہے کہ یوکرین کو45کروڑ ڈالر کے مہلک ہتھیار دیں گے، جنگ جاری رہی تو70لاکھ افراد بےگھر ہوجائیں گے، روس یوکرین تنازع سے یورپ میں انسانی بحران جنم لے سکتا ہے۔

سلامتی کونسل کے غیرمعمولی اجلاس میں روس سمیت پانچ سپر پاورز کی ویٹو پاور سلب کر لی گئی، یوکرین پر حملے کے خلاف جنرل اسمبلی کا فوری ہنگامی اجلاس بلانے کی منظوری دے دی گئی۔ قرارداد کے حق میں گیارہ ممالک نے ووٹ دیا، چین، بھارت، عرب امارات نے ووٹنگ میں حصہ نہیں لیا۔

امریکا، یورپی یونین، برطانیہ اور کینیڈا کی جانب سے اقتصادی پابندیوں کے بعد روسی کرنسی اپنی قدر کھو بیٹھی ہے، روبل ڈالر کے مقابلے میں پہلی بار 20 فیصد تک گر گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں