The news is by your side.

Advertisement

نیٹو دنیا میں حقیقی خطرات کی جڑ ہے: روس

ماسکو: روسی اعلیٰ عہدیداروں کا کہنا ہے کہ نیٹو دنیا میں حقیقی خطرات کی جڑ ہے، نیٹو کو چاہیئے کہ روس کے بارے میں بے بنیاد دعوے کرنے کے بجائے اپنے رکن ممالک میں پائی جانے والی مشکلات پر توجہ دے۔

بین الاقومی ویب سائٹ کے مطابق روس کے اعلیٰ عہدیداروں نے ماسکو کی جارحانہ پالیسیوں کے بارے میں نیٹو کے سیکریٹری جنرل کے بیان کے ردعمل میں اس بات کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہ نیٹو دنیا میں حقیقی خطرات کی جڑ ہے۔

انہوں نے کہا کہ برسلز کو چاہیئے کہ نیٹو کے رکن ممالک میں پائے جانے والے مسائل پر توجہ دے اور روس کے بارے میں اپنا مؤقف واضح کرے۔

روس کے دفتر خارجہ کی ترجمان ماریا زاخارووا نے ینس اسٹولٹن برگ کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ نیٹو کو چاہیئے کہ روس کے بارے میں بے بنیاد دعوے کرنے کے بجائے اپنے رکن ممالک میں پائی جانے والی مشکلات پر توجہ دے۔

اس سے قبل نیٹو کے سیکریٹری جنرل نے کہا تھا کہ روس پڑوسی ملکوں میں عدم استحکام کا باعث بنا ہوا ہے جو مسلسل اپنی فوجی طاقت بڑھا رہا ہے اور جارحانہ پالیسیاں جاری رکھے ہوئے ہے، علاوہ ازیں روس میں اندرونی مخالفین کو کچلنے کی کوشش بھی کر رہا ہے۔

اس سے قبل ویانا میں فوجی سلامتی اور ہتھیاروں کے کنٹرول سے متعلق مذاکرات میں روس کے مذاکرات کار وفد کے سربراہ کنسٹنٹائن گاوریلوف نے کہا تھا کہ نیٹو کو روس کے بارے میں تعاون یا محاذ آرائی میں سے کسی ایک راستے کا انتخاب کرنا ہوگا اس لیے کہ ماسکو کے لیے 2 نشستوں پر بیک وقت بیٹھنا ممکن نہیں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں