The news is by your side.

Advertisement

شکست عمران خان کی اصلاح کے لیے بہت ضروری ہے: سعد رفیق

لاہور: مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ شکست عمران خان کی اصلاح کے لیے بہت ضروری ہے۔ انہیں پتہ ہونا چاہیئے جھوٹ، گالیوں، الزام تراشی سے فائدہ نہیں ہوتا۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اور مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ تمام سازشیں اور پروپیگنڈے ناکام ہوگئے۔ پنجاب میں ن لیگ کا ووٹ بینک کم نہ کیا جاسکا۔

انہوں نے کہا کہ 25 جولائی کو عوام ن لیگ کے حق میں فیصلہ سنادیں گے۔ ن لیگ کے خاتمے کا سوچنے والے خاموش ہوجائیں گے۔ نواز شریف اور مریم کے ساتھ سلوک نے عام سپورٹر کو لیگی کارکن بنا دیا۔

سعد رفیق کا کہنا تھا کہ عوام نے گالی کی سیاست پر کارکردگی کی سیاست کے حق میں فیصلہ سنا دیا۔ شکست عمران خان کی اصلاح کے لیے بہت ضروری ہے۔ انہیں پتہ ہونا چاہیئے جھوٹ، گالیوں، الزام تراشی سے فائدہ نہیں ہوتا۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف قیادت ہوش کے ناخن لے۔ لیڈر کی جانب سے لوگوں کو اشتعال دینا ٹھیک نہیں۔ انتخابی مہم میں ذہن میں رکھنا چاہیئے، الیکشن لڑ رہے ہیں جنگ نہیں۔

سعد رفیق نے مزید کہا کہ سیاست میں مکے کا جواب مکے سے نہیں دیا جاتا، چاہتے ہیں پولنگ ڈے پرامن رہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کے جلسوں کی رونق ڈوب گئی ہے، جلسوں میں لوگ کیوں نہیں آرہے انصافی قیادت کو سوچنا چاہیئے۔ عمران خان روز یوٹرن لیتے ہیں، جھوٹ بولتے ہیں۔ وہ اپنے نظریاتی کارکنان کے سامنے بے نقاب ہوگئے۔

سعد رفیق نے کہا کہ تحریک انصاف انتخابی مہم میں بہت پیسہ خرچ کر رہی ہے۔ ان کے پاس پیسہ کہاں سے آرہا ہے، کوئی پوچھنے والا ہے؟ عوام نظریاتی بنیادوں پر ووٹ ڈالنے کے لیے تیار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ لاہور سے قومی اسمبلی کی 14 اور صوبائی 30 نشستیں ن لیگ جیتے گی۔ سیاسی کارکنان صبر و تحمل کا مظاہرہ کریں، الیکشن ہیں جنگ نہیں۔

انہوں نے کہا کہ موبائل فون پولنگ بوتھ میں لے جانے پر پابندی پر عمل کروایا جائے، گنتی مکمل ہونے پر پریزائیڈنگ افسر نتائج بوتھ کے باہر چسپاں کریں۔ کمپاؤنڈ لیس عمارتوں کے باہر بیریئر لگا کر کمپاؤنڈ بنایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں الیکشن میں ووٹر ٹرن آؤٹ زیادہ ہو۔ ووٹر ٹائم پر آتے ہیں، کمپاؤنڈ نہ ہونے پر محروم رہ جاتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں