The news is by your side.

Advertisement

‘میرے پاس تم ہو‘ کا اختتام کیسا ہو؟ صبور علی نے رائے دیدی

کراچی: معروف اداکارہ سجل علی کی بہن اداکارہ صبور علی نے مقبول ڈرامہ سیریل ’میرے پاس تم ہو‘ کے اختتام سے متعلق مشورہ دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اداکارہ صبور علی نے اے آر وائی ڈیجیٹل کے مقبول ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو کے حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنے خیالات کا اظہار کیا۔

انسٹا گرام شیئر کی جانے والی تصور میں دیکھا جاسکتا ہے کہ صبور علی کو اداکارہ سویرا ندیم (ماہم) نے گود میں اٹھایا ہوا ہے اور دونوں خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہے ہیں۔

صبور علی نے لکھا کہ ’ڈرامے میں میرا کردار بھی شامل کرلیا جائے جو شہوار اور ماہم کی بیٹی کا ہوگا، ان کی بیٹی لندن میں پڑھ رہی ہے اور وہ دانش اور مہوش کے بیٹے رومی کے جوان ہونے کے بعد اس سے محبت کرنے لگتی ہے۔

واضح رہے کہ سویرا ندیم ڈرامے میں شہوار (عدنان صدیقی) کی اہلیہ کا کردار ادا کررہی ہیں گزشتہ دنوں ان کی ڈرامے میں انٹری ہوئی تھی اور شہوار مہوش سے دوسری شادی کرنے جارہا تھا جس کے بعد ماہم نے مہوش کو زور دار ٹھپر دے مارا تھا۔

Meray Paas Tum Ho – Promo

"Divorce ko do logon ki narazgi samajh ker keh raha hai ke ap dono sulah kiun nahi ker lete…" Dorahe per khara Danish chunne ga kaunsa raasta?Watch Meray Paas Tum Ho – ARY Digital Saturday at 8:00 PM on ARY Digital#HumayunSaeed #AyezaKhan #HiraMani

Posted by ARY Digital on Monday, December 30, 2019

یاد رہے کہ ڈرامہ سیریل میرے پاس تم ہو کی ہر قسط نشر ہونے کے بعد سوشل میڈیا پر ٹاپ ٹرینڈ بن جاتی ہے اور مداح مختلف میمز بنا کر اپنے خیالات کا اظہار کررہے ہوتے ہیں۔

گزشتہ دنوں نشر ہونے والی قسط میں عائزہ کی جانب سے رومی کی ٹیچر حرا مانی پر طنز کیا تھا جس پر مداح کا کہنا تھا کہ ’سدھری نہیں ہے ابھی بھی مہوش۔‘

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں