site
stats
پاکستان

سندھ کے صوفی بزرگ حضرت سچل سرمست کے عرس کی تقریبات کا آغاز

خیر پور : سندھ کے صوفی بزرگ حضرت سچل سرمست کے196ویں سالانہ عرس کی تین روزہ تقریبات کا آغاز ہوگیا، وزیراعلیٰ سندھ نے درگاہ پر چارد چڑھا کر افتتاح کیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ کے صوفی برزگ حضرت سچل سرمت کے196ویں عرس کی تقریبات کا آغاز ہوگیا، وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے صوبائی وزراء کے ہمراہ درگاہ پر حاضری دی اور صوفی بزرگ کی قبر پر چادر چڑھائی اور فاتحہ خوانی کی۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ سندھ نے کہا کہ سندھ صوفیوں کی دھرتی ہے۔

سچل سرمست کے عرس میں ملک بھر سے زائرین کی بڑی تعداد شرکت کےلئے آرہی ہے جبکہ عقیدت مندوں کا دھمال بھی جاری ہے،۔ عرس میں مشائخ کانفرنس بھی منعقد کی جائے گی، جس میں ملک بھر سے شرکا آئیں گے۔

درگاہ کی سیکیورٹی کے لئے انتہائی سخت اقدامات کئے گئے ہیں، پولیس اور رینجرز کی بھاری نفری درگاہ کے اندر اور باہر تعینات ہے۔

سندھ کی سوہنی دھرتی میں جانے کیا دلکشی ہے کہ انگنت صوفیوں اور شاعروں نے ناصرف یہاں جنم لیا بلکہ متعدد بزرگ تو ایسے تھے جو صدیوں پہلے یہاں کھنچے چلے آئے اور پھر یہیں کے ہو کر رہ گئے، حضرت سچل سرمست بھی ایسے ہی صوفی بزرگ شاعر ہیں جنہوں نے ناصرف سندھ کی سرزمین پر قدم رکھا بلکہ آخری سانس بھی اسی سرزمین پر لی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top