The news is by your side.

Advertisement

صدر دھماکے کے بعد لڑکی کا مبینہ اغواء : پولیس نے اہم انکشاف کردیا

کراچی : شہر قائد کے مصروف علاقے صدر لکی اسٹار کے قریب گزشتہ دنوں ہونے والے سائیکل دھماکے کے نتیجے میں ایک شخص ہلاک اور متعدد زخمی ہوئے تھے۔

اس موقع پر ایک اور واقعہ پیش آیا کہ جس میں پولیس کو معلوم ہوا کہ دھماکے کے بعد ہونے والی افراتفری میں ایک 15سالہ لڑکی بھی اغواء ہوئی ہے۔

واقعے کو گزرے آج پانچواں روز ہے لیکن تاحال لڑکی کے اغواء سے متعلق کوئی اہم پیش رفت سامنے نہ آسکی اور پولیس کی روایتی تفتیشی کارروائی جاری ہے۔

پولیس رپوٹ کے مطابق سویرا نامی 15 سالہ لڑکی اپنی والدہ کے ساتھ شاپنگ کیلئے گئی تھی دھماکے کی زوردار آواز سے والدہ بے ہوش ہوگئی اور جب ہوش میں ائی تو لڑکی وہاں موجود نہیں تھی۔

اس حوالے سے پریڈی پولیس کا کہنا ہے کہ 15سالہ سویرا کے اغوا کا معاملہ بھی گزشتہ دنوں کراچی سے اغواء ہونے والی 3لڑکیوں دعا نمرہ ودیگر سے ملتا جلتا ہے۔

پولیس کے مطابق دھماکے سے پہلے یا بعد کی 60سے زائد سی سی ٹی فوٹیج میں یہ بات واضح نہیں ہوسکی کہ دونوں ماں بیٹی جائے وقوعہ پر موجود تھی بھی یا نہیں۔

تازہ ترین اطلاعات کے مطابق پولیس کا کہنا ہے کہ یہ کہانی ازخود بنائی گئی ایسا لگتا ہے اس لڑکی کے لاپتہ ہونے کے بارے میں اس کی والدہ کو علم ہے لیکن وہ اس لیے خاموش ہے کہ زیادہ سوال جواب نہ کیے جاسکیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں