The news is by your side.

Advertisement

ذوالفقارمرزا وزیر داخلہ تھے، مگر وزیراعلیٰ کے اختیارات استعمال کیا کرتے تھے: سعید غنی

میرے حلقے میں ایم کیوایم اورعرفان اللہ مروت مل کربھی مجھے نہیں ہرا سکتے

کراچی: پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما سعید غنی نے کہا ہے کہ ایم کیوایم حکومتی کاموں میں رکاوٹیں ڈال رہی ہے.

رہنما پیپلز پارٹی کا کہنا تھا کہ میرے حلقے میں ایم کیوایم اورعرفان اللہ مروت مل کربھی مجھے نہیں ہرا سکتے، انشااللہ موقع ملا تو تمام رکاوٹیں توڑ کر کام کریں گے.

سعیدغنی نے کہا کہ گلی ڈنڈا اتحاد پہلی بارنہیں بنے، ماضی میں ایسا ہوتا رہا ہے، ان کا مقصد پیپلزپارٹی کو شکست دینا ہے.

پیپلزپارٹی کے رہنما نے کہا کہ فہمیدہ مرزاکی فیملی نےقرض معاف کرایا، یہ ایک حقیقت ہے، سندھ حکومت نے بدین میں اربوں کا بجٹ ان کے حوالے کیا تھا.

سعیدغنی نے الزام لگایا کہ ذوالفقارمرزا وزیر داخلہ تھے، مگر وہ وزیراعلیٰ کے اختیارات استعمال کیا کرتے رہے، کافی وزیرذوالفقارمرزا کی سفارش پرلگائے گئے تھے.

ان کا کہنا تھا کہ ذوالفقارمرزانے متعدد بار کہا کہ ان کے پاس جو کچھ ہے وہ زرداری کا دیا ہوا ہے، 2013 کے انتخابات میں آصف زرداری نےان کوٹکٹ دیاتھا، فہمیدہ مرزا کوپہلی خاتون اسپیکربننےکااعزازبھی آصٖف زرداری نےدلایا، مگر آج وہ ان کے خلاف ہوگئے ہیں.

یاد رہے کہ مرزا خاندان نے 15 مئی کے جلسے میں‌ پیپلزپارٹی کی پالیسیوں کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا تھا، بعد ازاں فہمیدہ مرزا نے پیر پگارا اور ذوالفقار کے ہمراہ کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کا حصہ بننے کا اعلان کیا تھا.


ڈاکٹر فہمیدہ مرزا کا گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کا حصہ بننے کا اعلان


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں