The news is by your side.

Advertisement

ہوسکتا ہے پانچ بچوں کی موت کیڑے مار اسپرے کی وجہ سے ہوئی ہو، سعید غنی

کراچی : سندھ کے وزیر بلدیات سعید غنی نے کہا ہے کہ ہوسکتا ہے کہ پانچ بچوں کی موت اس کیڑے مار کیمیکل سے ہوئی ہو جو قصر ناز کے کمروں میں کیا گیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سندھ اسمبلی میں  واقعے کی تفصیلات بیان کرتے ہوئے کیا، سعید غنی نے کہا کہ گزشتہ روز قصر ناز میں تمام کمروں میں کیڑے مار کیمیکل اسپرے کیا گیا تھا، متاثرہ خاندان نے قصرناز میں زمین پر بیٹھ کر کھانا کھایا تھا، ہر زاویے سے معلومات حاصل کررہے ہیں، ہوسکتا ہے کہ اس کیمیکل کا کچھ اثر ہوا ہو۔

وزیر بلدیات کا واقعے کی تفصیلات بیان کرتے ہوئے کہنا تھا کہ آج صبح پانچ بچوں کی ہلاکت کا واقعہ ہوا، متاثرہ خاندان کا تعلق پشین سے ہے، یہ خاندان پہلے لاہور جانا چاہتا تھا کہ بچوں کے اصرار پر کراچی آیا۔

کل اس خاندان نے گزشتہ رات خضدار میں کھانا کھایا، وڈھ کے مقام پر بچوں کے لیےجوس اور چپس لیے گئے، یہ خاندان رات8بجے کراچی پہنچا، پشین کے اس خاندان نے کراچی میں ایک ہوٹل سے پارسل بریانی خریدی، بچوں کے والد نےحالت خراب ہونے پر پہلے اپنی اہلیہ کو اسپتال پہنچایا،

والد بچوں کو چھوڑ کرگئے تھے، فجر کے وقت میں متاثرہ فیملی کی خاتون نے بھائی کو فون کیا کہ بچے بھی بیمار ہیں، جب تک ان بچوں کو اسپتال منتقل کیا گیا تب تک پانچوں بچے جاں بحق ہوچکے تھے۔

مزید پڑھیں: مضر صحت کھانا کھانے سے 5 بچوں کی اموات، ریسٹورنٹ عملے کوحراست میں لے لیا گیا

مضر صحت بریانی کھانے سے متاثرہ ایک خاتون آئی سی یو میں ہے، بچوں کی لاشوں کا پوسٹ مارٹم ہوگیا ہے، پاک فوج نے اپنے جہاز میں میتیں ان کے آبائی شہر روانہ کیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں