The news is by your side.

Advertisement

سعید غنی کی نیب کو گرفتاری کی پیشکش

کراچی : وزیر تعلیم سندھ سعید غنی نے نیب کو گرفتاری کی پیشکش کرتے ہوئے کہا ہے کہ پیر کے روز نیب دفتر اکیلا بغیر جلوس کے جاؤں گا، مجھے گرفتار کرنا ہے تو میں گرفتاری کے لیے تیارہوں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر تعلیم سندھ سعید غنی نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کل ایک بارپھرنیب کی پریس ریلیزآئی، میرےخلاف تحقیقات ہورہی ہے میں تیارہوں، حلیم عادل کیخلاف بات کرتاہوں توپوری نیب چل پڑتی ہے۔

سعید غنی کا کہنا تھا کہ نیب نے اینٹی کرپشن سے کیس منگوالیا ہے ، مجھے31اےکےتحت دھمکیاں دی جارہی ہیں، پیرکی صبح نیب دفترجاؤں گا ضمانت نہیں کراؤں گا ۔ نیب نے اگرگرفتار کرنا ہے توکرلینا، مجھے90 دن یا6ماہ رکھنا ہے رکھیں میں خود پر الزامات کا جواب دوں گا۔

وزیر تعلیم سندھ نے کہا کہ سب کومعلوم ہےملک میں گندم کابڑاسکینڈل ہوا، گندم پر پاکستانیوں کی جیبوں سے 100ارب روپے نکلے ہیں، حکومت نے شوگر کمیشن بنایا رپورٹ آئی پر کوئی کارروائی نہ ہوئی۔

جعلی اکاؤنٹس کیس کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ یونس میمن یایونس قدوائی کو آج تک نہیں دیکھا، نیب لوگوں کی ساکھ کومجروح کرتاہے، نیب کی وجہ سے لوگوں نے خودکشی کی، پیپلزپارٹی کسی کیخلاف انتقامی کارروائیاں نہیں کرتی۔

ایم کیو ایم پر تنقید کرتے ہوئے سعید غنی نے کہا کہ ایم کیوایم کاطرزسیاست پہلےوالاہی ہے، ایم کیوایم وہی لسانیت کررہی ہے، کراچی میں ایم کیوایم والےبالکل فارغ ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں