The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں میٹرک اور انٹر کے سالانہ امتحانات ہوں گے یا نہیں؟ سعید غنی نے بڑا اعلان کردیا

کراچی : وزیر تعلیم سندھ سعید غنی کا کہنا ہے کہ سندھ میں میٹرک اور انٹر کے سالانہ  امتحانات ہونے یا نا ہونے کا فیصلہ محکمہ تعلیم سندھ کی اسٹیرنگ کمیٹی کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے تمام بورڈز کے امتحانات کی منسوخی کے اعلان کے بعد وزیر تعلیم سندھ سعید غنی نے کہا ہے کہ سندھ میں بورڈز کے امتحانات ہونے یا نا ہونے کا فیصلہ محکمہ تعلیم سندھ کی اسٹیرنگ کمیٹی کرے گی، وزرائے تعلیم کے اجلاس میں سندھ نے اسکول کھولے جانے کی تاریخ بڑھانے کی بات کی تھی۔

وزیر تعلیم سندھ سعید غنی کا کہنا تھا کہ جوبچے ایک یا دو پرچوں میں رہ گئے ہیں ان کا کیا ہوگا،جوبھی فیصلہ کریں گے اسٹرینگ کمیٹی کے اجلاس میں کریں گے، جوتین چار روز میں بلا رہے ہیں۔

سعید غنی نے مزید کہا کہ اس وقت صوبہ میں یکم جون سے تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنا کا کوئی  آپشن نظر نہیں آتا، صوبائی حکومت کے تمام فیصلوں کا مقصد صوبے میں لوگوں کی زندگی اور صحت کی حفاظت کرنا ہے تاہم تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنے سے متعلق حتمی فیصلہ اسٹیئرنگ کمیٹی کے اجلاس میں کیا جائے گا۔

گذشتہ روز اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس کے بعد وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے میڈیا بریفنگ دیتے ہوئے کہا تھا اسکول اورتعلیمی ادارے15 جولائی تک بند رہیں گے، تمام بورڈزکےامتحانات منسوخ کردیےہیں،پروموشن ہوگی۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ پروموشن گزشتہ سال کےنتائج کی بنیادپردی جائےگی جبکہ جامعات میں داخلےگیارہویں جماعت کےنتائج کی بنیادپردیےجائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں