کراچی میں پہلےنتائج چوری ہوتےتھے اور اس مرتبہ ڈاکہ پڑا ہے،سعید غنی
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں پہلےنتائج چوری ہوتےتھے اور اس مرتبہ ڈاکہ پڑاہے،سعید غنی

لاڑکانہ :  وزیربلدیات سندھ سعید غنی نے کہا کہ کراچی میں پہلے نتائج چوری ہوتے تھے  اور  اس مرتبہ ڈاکہ پڑاہے، سندھ کےشہروں میں 3 سے 4ماہ میں تبدیلی نظر آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیربلدیات سندھ سعیدغنی نے لاڑکانہ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا لاڑکانہ کےمختلف علاقوں کادورہ کیا ہے،  مسئلے موجود ہیں، کچرے کو ڈمپ کرنے کی جگہ نامناسب ہے۔

وزیربلدیات سندھ کا کہنا تھا کہ لاڑکانہ ڈیویلپمنٹ کمیٹی غیر فعال ہے اورتنخواہیں لےرہےہیں، محکمہ بلدیات میں بڑی تبدیلی کی ضرورت ہے، محکمہ کے غیر فعال اداروں کو فعال ہونا چاہیئے۔

سعیدغنی نے کہا کہ کراچی میں پہلے نتائج چوری ہوتے تھے اور اس مرتبہ ڈاکہ پڑا ہے، لاڑکانہ اورلیاری میں ہارنےکی وجوہات صرف مخالفین نہیں تھے۔

صدارتی انتخاب کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ صدارتی الیکشن میں دیکھا جائے تو حزب اختلاف پی پی کو کمزور کررہی ہے ، صدارتی الیکشن میں حصہ لینے والا ہمارا امیدوار سب سے تجربہ کار ہے۔

وزیربلدیات سندھ نے کہا سندھ کےشہروں میں 3 سے 4ماہ میں تبدیلی نظر آئے گی، عمران خان شور زیادہ مچاتے ہیں لیکن سفر بھی ہیلی کاپٹر پر کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں : خاتونِ اول عمران خان کو مزارِقائد بھیجیں، سعید غنی کا مشورہ

گذشتہ روز وزیربلدیات سندھ سعید غنی نے خاتون اول کو عمران خان کو مزارقائد بھیجنے کا مشورہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ عمران خان کا مزار قائد پر نہ آنا اچھی بات نہیں۔

رہنماپیپلزپارٹی کا کہنا تھا کہ گورنرسندھ کو کچھ دن سیاسی سرگرمیاں کرنے دیں، عمران اسماعیل کو گورنرہاؤس میں نہیں رہنا چاہئے یہ ان کی پارٹی کا فیصلہ تھا۔

انھوں نے کہا تھا یہ بھی بتا دیا ہے کہ میئرکراچی کے کہنے پر بلدیاتی قوانین تبدیل نہیں ہوں گے، میئرکراچی کے نمائندے اسمبلی میں ہیں ترمیم لےآئیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں