کراچی ماسٹر پلان پر بیان 18 ویں ترمیم کی خلاف ورزی ہے، سعید غنی -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی ماسٹر پلان پر بیان 18 ویں ترمیم کی خلاف ورزی ہے، سعید غنی

کراچی: سندھ کے وزیرِ بلدیات سعید غنی نے وزیرِ اعظم عمران خان کی تقریر پر ردِ عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ کراچی کے ماسٹر پلان پر ان کا بیان 18 ویں ترمیم کی خلاف ورزی ہے۔

تفصیلات کے مطابق گورنر ہاؤس سندھ میں وزیرِ اعظم عمران خان کی کراچی کے سلسلے میں کی گئی تقریر پر سندھ کے وزیرِ بلدیات اور پیپلز پارٹی کے رہنما سعید غنی کا ردِ عمل سامنے آ گیا۔

سعید غنی کا کہنا تھا کہ عمران خان کراچی میں صفائی کی فکر کی بہ جائے پشاور صاف کرائیں، چیف جسٹس کراچی کی صفائی پر اطمینان کا اظہار کر چکے ہیں۔

پیپلز پارٹی کے رہنما نے کہا کہ وزیرِ اعظم عمران خان کو آج کراچی میں کالا باغ ڈیم کی مخالفت کرنی چاہیے تھی۔


یہ بھی پڑھیں:  ڈیم کے لیے سالانہ 30 ارب جمع کرنے ہیں، بجٹ سے ڈیم کی فنانسنگ نہیں کر سکتے: وزیرِ اعظم


خیال رہے کہ وزیرِ اعظم عمران خان نے آج گورنر ہاؤس میں ڈیم فنڈ ریزنگ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کراچی ماسٹر پلان بنانے کا اعلان کیا تھا، انھوں نے کہا کہ کراچی میں جہاں جگہ خالی ہوگی وہاں درخت لگائے جائیں گے۔

وزیرِ اعظم نے کہا تھا ’کورنگی انڈسٹریل اسٹیٹ میں ری سائکلنگ پلانٹ لگا کر پانی ری سائیکل کیا جائے گا، ناردرن بائی پاس بنائیں گے، کراچی کا ماسٹر پلان بنایا جائے گا، ٹرانسپورٹ میں بہتری کے لیے شہر میں ریلوے نظام لا رہے ہیں۔‘

واضح رہے کہ 19 اپريل 2010 کو صدر آصف علی زرداری نے قومی اسمبلی اور سینیٹ سے متفقہ طور پر منظور ہونے والی اٹھاروہویں آئینی ترمیم کے بل پر دستخط کر کے اٹھارویں ترمیم کو باقاعدہ طور پر آئین کا حصہ بنا دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں