The news is by your side.

Advertisement

15 ستمبر سے تعلیمی اداروں کھولنے کے حوالے سے والدین کیلئے بڑی خبر آگئی

کراچی : وزیرتعلیم ومحنت سندھ سعید غنی کا کہنا ہے کہ 15 ستمبر کو تعلیمی اداروں کو مختلف اسٹیج میں کھولا جائے، نہم سے اوپر کی کلاسزاور کلاس 6 سے 8 تک21ستمبر جبکہ پری پرائمری سے 5 تک کی کلاسز 28 ستمبر کوکھولی جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرتعلیم ومحنت سندھ سعید غنی کی زیرمحکمہ تعلیم کی اسٹیئرنگ کمیٹی کا اجلاس ہوا ، جس میں تعلیمی اداروں کو کھولنے اور جاری کردہ ایس اوپیز پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیرتعلیم سندھ نے کہا کہ وفاقی وزیرتعلیم کی زیرصدارت صوبائی وزراتعلیم کا اجلاس7 ستمبر کو ہوگا، اجلاس میں تعلیمی اداروں کو کھولنے کے حوالے سے فیصلہ کیاجائےگا۔

سعیدغنی کا کہنا تھا کہ ملک میں کورونا کی صورتحال الحمدللہ بہت حدتک بہتر ہے، سب کمیٹی نےایس اوپیزکوفائنل کیا اورسفارشات بھی دیں۔

سفارشات کے مطابق 15 ستمبر کو تعلیمی اداروں کو مختلف اسٹیج میں کھولا جائے، سفارشات کے مطابق نہم سے اوپر کی کلاسز، کلاس6 سے 8 تک21ستمبرتک جبکہ پری پرائمری سے 5 تک کی کلاسز 28 ستمبر کوکھولی جائیں گی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ صوبے کی جانب سےوفاق کی کمیٹی کوسفارش کریں گے، کوئی اسکول مذکورہ تاریخ سے قبل کھولتاہےتووہ خلاف قانون ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ آج کی اسٹیئرنگ کمیٹی کےہونےوالےفیصلےفائنل نہیں ہیں، 7 ستمبرکواین سی اوسی کےاجلاس کےبعدکوئی حتمی اعلان کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں