The news is by your side.

Advertisement

لینڈ مافیا کی دھمکیاں، دلیپ کمار کی اہلیہ نے مودی سے مدد مانگ لی

ممبئی: بالی ووڈ لیجنڈری اداکار دلیپ کمار کی اہلیہ سائرہ بانو نے لینڈ مافیا کی جانب سے سنگین نتائج کی دھمکیاں موصول ہونے کے بعد بھارتی وزیراعظم سے مدد مانگ لی۔

تفصیلات کے مطابق سائرہ بانو کے دو پلاٹوں پر لینڈ مافیا نے قبضہ کر کے بنگلے تعمیر کردیے اور وہ کسی صورت زمین چھوڑنے کے لیے بھی تیار نہیں ہیں۔

دلیپ کمار کے اہل خانہ نے لینڈ مافیا کے کارندوں سے جگہ خالی کرنے کی استدعا کی تو انہوں نے سائرہ بانو کو سنگین نتائج کی دھمکیاں دیں اور زمین چھوڑنے سے صاف انکار کردیا۔

بھارتی میڈیا کی رپورٹس کے مطابق 96 سالہ لیجنڈری اداکار کے بنگلے باندرا کے پوش علاقے پالی ہلز میں ہیں۔

مزید پڑھیں: کنگ خان کی لیجنڈ اداکار دلیپ کمار کے گھر آمد

اتوار کے روز سائرہ بانو نے دلیپ کمار کے اکاؤنٹ سے ٹویٹر پر بھارتی وزیراعظم کے نام ایک پیغام شیئر کیا جس میں اُن کا کہنا تھا کہ ’میں سائرہ بانو خان التماس کرتی ہوں کہ نریندر مودی میری درخواست سنیں اور لینڈ مافیا کے خلاف کارروائی کریں‘۔

انہوں نے قبضہ مافیا کے کارندوں کے نام بتاتے ہوئے کہا کہ ’سمیر بھوجوانی نامی شخص حال ہی میں جیل سے رہا ہوا جس نے میرے پلاٹ پر قبضہ کر کے بنگلے تعمیر کیے‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ قبضے کے بعد وزیراعلیٰ کو بھی شکایت کی مگر لینڈ مافیا نے پیسوں کا استعمال کر کے سرکار کو بھی اپنی طرف کھینچ لیا اور ہمیں سنگین نتائج کی دھمکیاں بھی دیں‘۔

یہ بھی پڑھیں: امیتابھ بچن کا سائرہ بانو سے رابطہ

قبل ازیں رواں برس سائرہ بانو نے سمیر بھوجوانی کے خلاف ممبئی کے تھانے میں مقدمہ درج کروایا تھا، پولیس نے بلڈر کے خلاف قبضے اور جعلی کاغذات بنانے کے الزام میں ایف آئی آر درج کی تھی۔

پولیس کی تحقیقات میں بھی یہ بات سامنے آئی کہ بھوجوانی نے سائرہ بانو کے پلاٹ پر قبضہ کررکھا ہے مگر اُس کے خلاف کوئی کارروائی عمل میں نہیں لائی گئی اور نہ ہی تاحال پلاٹ اصل حقداروں کے حوالے نہیں کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں