The news is by your side.

Advertisement

سجل علی اور ایمن خان کے لیے اہم اعزاز

پاکستان کے معروف اداکار بلال عباس خان، سجل علی، ایمن خان اور گلوکار دانیال ظفر کو اہم اعزاز حاصل ہوگیا، ان فنکاروں کو گلوبل ایشین اسٹارز کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے۔

برطانوی اخبار ایسٹرن آئی نے سال 2021 میں 30 انڈر 30 گلوبل ایشین اسٹارز کی فہرست جاری کی ہے، فہرست میں ان باصلاحیت فنکاروں کو شامل کیا گیا ہے جو بہت کم عمری میں دنیا بھر میں مقبول ہو رہے ہیں۔

اس فہرست میں اداکار بلال عباس خان، سجل علی، ایمن خان اور گلوکار دانیال ظفر بھی شامل ہیں۔

گزشتہ مہینے ایسٹرن آئی نے بلال عباس کو ایشیا کی 50 مقبول شخصیات میں شامل کیا تھا اور اب انہیں اس فہرست میں بھی شامل کیا ہے۔

ایسٹرن آئی نے لکھا کہ 27 سالہ بلال عباس خود کو پاکستان میں فلم اور ٹی وی کے مستقبل کی پوزیشن پر لائے ہیں اور وہ مزید ہائی پروفائل ٹی وی اور فلم پروجیکٹس کرنے جارہے ہیں۔

فہرست میں شامل پاکستانی اداکارہ ایمن خان 22 سال کی عمر میں انسٹاگرام پر سب سے زیادہ فالو کی جانے والی پاکستانی اداکارہ ہیں۔ ایمن خان لگ بھگ ایک دہائی سے پاکستان ڈراموں میں اداکاری کر رہی ہیں اور اب کافی مقبول ہیں۔

ایسٹرن آئی کی فہرست میں شامل 27 سالہ سجل علی بھی ایک دہائی سے زائد پاکستانی ٹی وی پر اپنی اداکاری کے جلوے دکھا رہی ہیں اور ملک کی صف اول کی اداکاراؤں میں شامل ہیں۔

وہ اب عالمی سطح کے پروجیکٹس میں بھی کام کر رہی ہیں۔

فہرست میں ایک اور نام 24 سالہ گلوکار و موسیقار دانیال ظفر کا ہے جو اس فہرست میں تیسرے نمبر پر ہیں، وہ پاکستان کے معروف اداکار و گلوکار علی ظفر کے چھوٹے بھائی ہیں۔

اس فہرست میں کئی ہالی ووڈ و بالی ووڈ اداکار و گلوکار بھی شامل ہیں جن میں ایمان ویلانی، عالیہ بھٹ اور زین ملک وغیرہ شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں