The news is by your side.

Advertisement

طلاق کی خبروں‌ کے بعد کیا سجل نے احد کو سوشل میڈیا پر اَن فالو کر دیا؟

کیا طلاق کی خبروں‌ کے بعد سجل علی نے احد رضا میر کو سوشل میڈیا پر اَن فالو کر دیا؟

شوبز انڈسٹری کی اس مشہور جوڑی کے درمیان طلاق کی خبریں آئی تھیں، سجل نے انسٹاگرام پر اپنے نام سے احد کا نام بھی ہٹا دیا ہے، لیکن اس کے باوجود سجل علی کا اکاؤنٹ اداکار احد رضا میر کو اب بھی فالو کرتا نظر آ رہا ہے۔

اداکارہ سجل علی اور احد رضا نے تاحال ایک دوسرے کو انسٹاگرام پر اَن فالو نہیں کیا ہے، دوسری طرف دونوں کے درمیان طلاق کی خبریں زیر گردش ہیں، ان کے اکاؤنٹس سے تصاویر بھی نہیں ہٹائی گئیں۔

عام طور سے علیحدگی کے بعد اکثر جوڑے اپنی پرانی یادیں سوشل میڈیا سے ہٹا دیتے ہیں، تاہم سجل اور احد نے ابھی تک متعدد مواقعوں پر شیئر کی جانے والی اپنی تصاویر ڈیلیٹ نہیں کیں۔

سجل علی نے اپنے نام کے ساتھ لکھا شوہر کا نام ہٹا دیا

دوسری طرف سجل کی بہن اور اداکارہ صبور علی نے بھی ابھی احد رضا میر اور سجل کی ساس ثمرہ رضا میر کو اَن فالو نہیں کیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ شام او ٹی ٹی پلیٹ فارم یوٹیوب پر ایک لائیو سیشن کے دوران پاکستانی شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی صحافی آمنہ ایسانی اور حسن چوہدری کی جانب سے دعویٰ کیا گیا تھا کہ اداکارہ سجل علی اور احد رضا میر کے درمیان باقاعدہ طور پر طلاق ہو چکی ہے۔

طلاق کی خبروں پر سجل علی اور احد رضا میر کی جانب سے تاحال کوئی تسلی بخش تردید یا تصدیق نہیں کی گئی ہے۔ سجل علی نے 2020 میں ‘یقین کا سفر’ کے کو اسٹار احد رضا میر کے ساتھ شادی کی تھی۔ دونوں ابوظبی میں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں