The news is by your side.

Advertisement

سجاد علی نے منقبت نئے انداز سے پیش کردی

کراچی: پاپ و کلاسیکل موسیقی پر مہارت رکھنے والے نامور پاکستانی گلوکار سجاد علی نے اپنی پرانی منقبت کو نئے انداز کے ساتھ پیش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی میوزک کی دنیا میں نام بنانے والے سجاد علی نے اپنی تازہ ویڈیو شیئر کی جس میں وہ نوجوان موسیقاروں کے ساتھ بیٹھ کر اپنی آواز کا جادو جگا رہے ہیں۔

سجاد علی نے ماضی کی مشہور منقبت ’بولو حیدر قلندر علی علی‘ گایا، اس موقع پر اُن کی صاحبزادی زو بھی موجود تھیں جبکہ نوجوان گٹارسٹ اور وائلن بجانے والے میوزیشن بھی اپنے فن کا مظاہرہ کررہے تھے۔

پاکستانی گلوکار کسی بالکونی میں بیٹھے ہیں، انہوں نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا ’باہر کی محفل‘۔ سجاد علی خود ہارمونیم بجا رہے ہیں جبکہ دیگر ساتھی اُن کا کسی نہ کسی طرح ساتھ دیتے نظر آرہے ہیں۔

مزید پڑھیں: سجاد علی کا جون ایلیا کو پڑھنے کا مشورہ

اسلام آباد سے تعلق رکھنے والے دو بھائی جو میوزک انڈسٹری میں ’لیو ٹوئنس‘ کے نام سے کام کرتے ہیں، وہ بھی اس ویڈیو میں موجود ہیں اور اپنے فن کا مظاہرہ کرتے دکھائی دے رہے ہیں۔

وائلن اور گٹار پر سولو پرفارم کرنے والے میوزیشنز نے بہت عمدہ طریقے سے سجاد علی کا ساتھ نبھایا اور گلوکار نے بھی مدھر آواز میں خوب سر بکھیر کر منقبت کو نئے انداز سے پیش کیا۔

سجاد علی دھیمی اور دلوں کو چھو جانے والی موسیقی ترتیب دینے کے حوالے سے مشہور ہیں، ان کا گزشتہ برس ریلیز ہونے والے گانے ’لگایا دل‘میں بھی اس کی جھلک واضح طور پر نظر آئی تھی، پاکستانی گلوکار کا ’چیف صاحب، تم ناراض ہو، ہر ظلم تیرا یاد ہے‘ آج بھی مداحوں میں مقبول ہے۔

پرانی ویڈیو

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں