سلمان خان کے متنازعہ بیان پر گرل فرینڈ کا مشورہ -
The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان کے متنازعہ بیان پر گرل فرینڈ کا مشورہ

ممبئی : بالی ووڈ اسٹار سلمان خان کی گرل فرینڈ لولیا وینتر نے انھیں بیان دیتے ہوئے احتیاط برتنے کا مشورہ دے دیا ہے۔

Lulia-Vantur-post-2

دبنگ خان کو آج کل ”جنسی ذیادتی سے متاثرہ خاتون“سے متعلق بیان پر شدید تنقید کا سامنا ہے، سلمان خان کے اس بیان پر بھارت میں خواتین کے حقوق کے لیے کام کرنے والی تنظیمیں معافی مانگنے کا مطالبہ کررہی ہیں۔تاہم اب متعدد بولی ووڈ شخصیات کی طرح سپر اسٹار کی گرل فرینڈ بھی انکی حمایت میں میدان میں آگئی ہیں۔

Lulia-Vantur-post-4

لولیا نے دبنگ خان کو مشورہ دیتے ہوئے کہا کہ وہ عوامی شخصیت ہیں، انہیں کسی بھی موضوع پربات کرتے ہوئے احتیاط برتنی چاہیے ، اگر انھوں آئندہ بیان دینے سے قبل احتیاط نہ کی تو انکی اپنی سماجی تنظیم ’’بینگ ہیومن‘‘ کے ذریعے جتنے بھی اچھے کام کیے ہیں ایسی غلطیاں انہیں ضائع کردیں گی۔

Lulia-Vantur-post-3

واضح رہے کہ سلمان خان سے ایک انٹرویو کے دوران جب پوچھا گیا کہ ’’سلطان‘‘ میں ان کا پہلوانوں کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ کیسا رہا تو اس پر ان کا کہنا تھا کہ فلم میں کام کے دوران ان کی حالت زیادتی کا شکارعورت جیسی ہوگئی تھی ، جو ٹھیک سے چل بھی نہیں پاتی۔

مزید پڑھیں :  سلمان خان کی شادی کی تاریخ طے ہوگئی، بھارتی میڈیا کا دعوی

Lulia-Vantur-post-1

واضح رہے کہ اداکار سلمان خان رومانیہ کی حسینہ لولیا کے ساتھ رشتے میں منسلک ہونے کی خبریں گردش میں تھیں کہ دبنگ خان رومانیہ کی حسینہ کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوجائیں گے تاہم سلمان خان نے اپنی شادی کے حوالے سے اٹھنے والی خبروں کی تردید کردی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں