site
stats
پاکستان

سلیم شہزاد کی عمران خان سے ملاقات، پی ٹی آئی میں شمولیت کا امکان

Imran Khan

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف نے ایک بار پھر کراچی میں‌ اپنی سیاسی پوزیشن مستحکم کرنے کی کوششوں‌ کا آغاز کر دیا، اسی سلسلے میں‌ عمران خان کی سلیم شہزاد سے ملاقات ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے سربراہ نے بنی گالا میں ایم کیو ایم پاکستان کے بانی رہنما سے ملاقات کی، جس کے بعد سلیم شہزاد کی پی ٹی آئی میں‌ شمولیت کا امکان بڑھ گیا ہے۔

اس ملاقات کی تصویر پی ٹی آئی کے ترجمان فواد چوہدری نے ٹویٹر پر شیئر کی، جس میں سلیم شہزاد کو پی ٹی آئی میں خوش آمدید کہا گیا۔

اطلاعات کے مطابق عمران خان سے ہونے والی ملاقات کے بعد سلیم شہزاد نے کپتان کے قافلے میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا ہے اور ان کی جانب سے پی ٹی آئی میں شمولیت کا اعلان جلد کیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: ایم کیو ایم کے سابق رہنما سلیم شہزاد کا نئی سیاسی جماعت بنانے کا اعلان

یاد رہے کہ ایم کیو ایم کے بانی رکن سلیم شہزاد نے 22 اگست کے بعد ایم کیو ایم پاکستان کے حمایتی کے طور پر سامنے آئے تھے، مگر پاکستان آمد کے موقع پر انھیں خوش آمدید نہیں کہا گیا، جس کے بعد گذشہ سال دسمبر میں انھوں نے سیاسی جماعت بنانے کا اعلان کیا تھا۔

انھوں نے اورنگی ٹاؤن میں جلسہ کرنے کا اعلان بھی کیا تھا، مگر یہ جلسہ ملتوی ہوگیا۔ اب انھوں نے عمران خان سے ملاقات کی ہے، جس کے بعد ان کی پی ٹی آئی شمولیت کی خبریں گردش کر رہی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top